  • 1. Data: 2009-10-30 20:51:00
    Temat: Re: HDD Regenerator
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Artur Dębski pisze:
> [...]
    > i zanim ten dysk poleci do kosza chciałbym go jeszcze trochę z ciekawości
    > pomęczyć. (a słyszałem na prawde bardzo sprzeczne opinie o HDD Regenerator)
    >
    > Męczę go teraz HDDGURU - LOW LEVEL FORMAT TOOL 2.36 build 1181
    >
    > SMART pokazuje :
    >
    > WDC WD4000AAJS-00YFA Health
    >
    > ID Current Worst ThresholdData Status
    > (01) Raw Read Error Rate 200 200 51 0 Ok
    > (03) Spin Up Time 194 152 21 5300 Ok
    > (04) Start/Stop Count 100 100 0 899 Ok
    > (05) Reallocated Sector Count 117 117 140 658 Failed
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^
    > (07) Seek Error Rate 195 192 51 150 Ok
    > (09) Power On Hours Count 93 93 0 5683 Ok
    > (0A) Spin Retry Count 100 100 51 0 Ok
    > (0B) Calibration Retry Count 100 100 51 0 Ok
    > (0C) Power Cycle Count 100 100 0 566 Ok
    > (C0) Power Off Retract Count 199 199 0 884 Ok
    > (C1) Load Cycle Count 200 200 0 1235 Ok
    > (C2) Temperature 108 78 0 42 Ok
    > (C4) Reallocated Event Count 186 186 0 14 Ok
    > (C5) Current Pending Sector 200 200 0 0 Ok
    > (C6) Offline Uncorrectable 200 200 0 0 Ok
    > (C7) Ultra DMA CRC Error Count 200 196 0 67 Ok
> [...]

    MHDD, i nie polecam używac więcej regeneratora.

  • 2. Data: 2009-10-31 06:19:46
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    > nie polecam używac więcej regeneratora.

    Możesz rozwinąć temat dlaczego ?

  • 3. Data: 2009-11-01 19:46:04
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Artur Dębski" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz rozwinąć temat dlaczego ?

    Michal

  • 4. Data: 2009-11-01 21:26:41
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Michal AKA Miki wrote:

    > U?ytkownik "Artur D?bski" <a...@a...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic939301.html
    >
    > Pozdrawiam
    > Michal

    Jesteś w stanie coś z tego bełkotu zrozumieć? Piszący tam może i mają wiedzę
    odnośnie działania dysków, natomiast absolutnie nie mają wiedzy na temat
    języka którym się posługują. Myślałem, że czegoś się dowiem, ale z tamtych
    wypowiedzi to po prostu niemożliwe.

    JaromirD

  • 5. Data: 2009-11-02 07:38:21
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    JaromirD pisze:

> [...]
    > języka którym się posługują. Myślałem, że czegoś się dowiem, ale z tamtych

    Ja jasno zrozumiałem jedno, że hdd recovery jest w stanie załatwić
    niektóre dyski. Mi to sie jeszcze nei przydarzyło, poza tym w MHDD
    łatwiej można sprawdzić "zużycie" dysku. Nawet nie łatwiej, w
    regeneratorze tego się nei da sprawdzić.

  • 6. Data: 2009-11-02 21:45:21
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    On 2009.11.02 8:38, Nex@pl wrote:

    > Ja jasno zrozumiałem jedno, że hdd recovery jest w stanie załatwić
    > niektóre dyski.

    Jasno to można zrozumieć, że jego użycie może się skończyć utratą danych.
    Czyli nic nowego, każdy program tego typu może do tego doprowadzić.

    Dysk z błędami zawsze można załatwić próbami regeneracji, bo to zależy
    od uszkodzeń w samych dysku a nie od używanego oprogramowania.

    >Mi to sie jeszcze nei przydarzyło, poza tym w MHDD
    > łatwiej można sprawdzić "zużycie" dysku. Nawet nie łatwiej, w

    Z tego, że istnieją lepsze programy od HDD Regeneratora nie wynika
    wcale, że nie wolno z niego korzystać.

    --
    Mar