eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJaki prąd spoczynkowy aku w aucie?Re: Jaki prąd spoczynkowy aku w aucie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eterna
    l-september.org!feeder.eternal-september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED
    !not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaki prąd spoczynkowy aku w aucie?
    Date: Tue, 7 Apr 2015 12:40:19 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <mg14o7$ajd$1@dont-email.me>
    References: <mfuru4$f9t$1@dont-email.me> <mfusb2$fak$1@dont-email.me>
    <mfut36$k90$1@dont-email.me> <mg0sro$qlc$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 7 Apr 2015 17:39:20 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="265ab2c7a56fe4013163b9d226ca392b";
    logging-data="10861";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/4HJBZJHfch5Eq82RA6UDP"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <mg0sro$qlc$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:73yLj0lMQQo8cEBmTX7mC9zxeYU=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:680050
    [ ukryj nagłówki ]

    "pawel" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:mg0sro$qlc$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    >> Da się to zmierzyć mierząc napięcie na grubym drucie łączącym
    >> karoserię auta z ujemnym biegunem aku czy może opór tego grubego
    >> kabla za mały aby multimetr wykrył na nim jakikolwiek spadek napięcia?
    >>
    >> Myślę o sposobie na długotrwałe mierzenie tego - bo problem się
    >> pojawia i znika - najchętniej chciałbym mierzyć bez odłączania aku,
    >> więc jakieś oporniki 0,1 czy 1ohm nie wchodzą w grę bo popalą się
    >> przecież w czasie rozruchu silnika...
    >
    > A może poprostu zaopatrzyć się w cęgi prądowe. Są takie bez wyświetlacza
    > które wpinane do zwykłego miernika poszerzają jego zakres pomiarowy.

    Fajny pomysł - ile takie cęgi kosztują i jaki mają dolny zakres pomiaru?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: