  • Data: 2015-04-07 23:53:23
    Temat: Re: Jaki prąd spoczynkowy aku w aucie?
    Od: szod <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-04-2015 o 13:20, Pszemol pisze:

    > Ale nic nie szkodzi - ja to powolutku i spokojnie wyczaję! ;-)

    W megance miałem taki przypadek, że samochód zostawiony na kilka dni już
    nie odpalił. Normalnie nic nigdy się nie działo i po tym zdarzeniu też
    jest nadal dobrze. Ale wtedy najbardziej podejrzanym był centralny
    zamek. Zanim zacząłem cokolwiek kombinować, to podładowałem akumulator
    zaniosłem do auta i zmierzyłem pobierany prąd. Było ponad 0,2A.
    Poklikałem więc centralnym i przestał żreć prąd. Ale przy załączaniu
    jest właśnie zaskok tak ok. 0,2A na sekundę, dwie. Potem spada do
    minimum. Wtedy widać nie spadło. Co to było nie wiem. Być może któryś
    siłownik się zawiesił.