  • Data: 2015-04-08 02:36:18
    Temat: Re: Jaki prąd spoczynkowy aku w aucie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "szod" <b...@a...pl> wrote in message
    news:5524521a$0$8381$65785112@news.neostrada.pl...

    > W megance miałem taki przypadek, że samochód zostawiony na kilka dni już
    > nie odpalił. Normalnie nic nigdy się nie działo i po tym zdarzeniu też
    > jest nadal dobrze. Ale wtedy najbardziej podejrzanym był centralny zamek.
    > Zanim zacząłem cokolwiek kombinować, to podładowałem akumulator zaniosłem
    > do auta i zmierzyłem pobierany prąd. Było ponad 0,2A. Poklikałem więc
    > centralnym i przestał żreć prąd. Ale przy załączaniu jest właśnie zaskok
    > tak ok. 0,2A na sekundę, dwie. Potem spada do minimum. Wtedy widać nie
    > spadło. Co to było nie wiem. Być może któryś siłownik się zawiesił.

    Ja się właśnie obawiam czegoś takiego - muszą zdarzyć się dwie rzeczy:
    1. taki właśnie zaskok siłownika od zamka, szyby, fotela
    2. akurat przed wyjazdem na urlop, gdy auto stoi parę dni
    Gdy się coś zatrzaśnie gdy auto będzie następnego dnia odpalane
    to prawdopodobnie wystarczy prądu w akumulatorze i nie zauważę
    nawet - ale co któryś tam wyjazd na delegację/urlop jest ból...