  • Data: 2009-01-28 12:50:49
    Temat: Re: Jaki olej do R1?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A wracając do pytania to ja w swojej R1 2003 przebieg niecałe 15kkm
    > używam od początku własnie Castrol Power Racing 10W-50 i nigdy nie
    > miałem zadnych porblemów.
    >
    > Napisz konkretniej czy:
    > - objawy wystąpiły nagle (było ok i w ciągu jednego/kilku dni zaczął
    > szarpać)?
    > -a może jak go kupiłeś to już tak miał?
    > -czy poprzedni właściciel lał taki sam olej?
    > -czy to nastąpiło po zmianie oleju (ty zmieniłeś, a może on przed
    > sprzedażą)?
    > Chyba, że masz moto od początku i zawsze lałeś ten sam olej, to też
> [...]
    Uff nareszcie Ktos cos konkretnego napisal-DZIEKUJE.

    Co do pytan:
    - od kupna przejechalem 2tys km i chyba od poczatku troche szarpalo
    - nie wiem co bylo zalane wczesniej
    - zaraz po kupnie wymienilem olej + filtr u Yamahy.
    - jak bylem w serwisie to poprosilem o wyregulownie Exupa(tego samego dnia co
    wymienialem olej) i przez jakis czas bylo ok, ale po okolo 500km problem powrocil.

    W okienku od oleju po jezdzie mam jakies dziwne bombelki, doslownie "tysiace". W
    poprzednim moto nic takiego nie bylo. Olej sie wburzal, ale nie bylo tyle
    "piany". Moze w serwisie jakis stary olej zalali? Sam nie wiem.

    Koczis
    R1