  • Data: 2009-01-29 14:28:09
    Temat: Re: Jaki olej do R1?
    Od: Kefir <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    marider wrote:

    > Wymiana oleju to prosta sprawa gdy sie wie co i jak. Jak bedziesz
    > zmienial olej - najlepiej na cieplym silniku- to poloz na kolektory cos
    > co Ci ich olejem nie usyfi (cienka reklamowka moze sie stopic jak beda
    > gorace i pozniej nie odskrobiesz zweglin ;) ). Zobacz tez czy w starym
    > oleju na dnie pudelka gdzie bedziesz zlewal nie ma jakichs opilkow i
    > fragmentow skrzyni bo roznie bywa. Z reszta o wymianie oleju i jak sie
    > to robi tez juz tu byyyylo wiele razy ;)))
    >
    > Pzdr
    > PS: aaa, i postaraj sie nie przekrecic gwintu w misie, wkrecaj srube z
> [...]

    Stad, zreszta, degustacja gdy ktos, ewidentnie nie uzywajacy archiwum,
    czyni czary wokol niby-Cennego-Zapisu do tegoz.
    Fajne. Zwyczajna szczerosc lepsza, lecz do tego trzeba dojrzec.
    O sprzeglach, olejach i ich korelacji bylo juz wiecej do znudzenia.
    Dopoki nie dokona si erewolucja na miare syntetykow polecam posty
    Damiano i Adama M, lub proste przyznanie: rzuccie cos, nie chce mi sie
    szukac.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955