  • 1. Data: 2009-01-28 09:48:04
    Temat: Jaki olej do R1?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam pytanie do znawcow tematu. Jaki olej polecacie do Yamahy R1 z 2004. Przebieg
    na dzien dzisiejszy to 12tys km i zalany jest castrolem 10W-50, ale jakos
    szarpie przy ruszaniu i w innym watku polecono mi wymiane oleju, ale nie wiem na
    jaki, bo moze ten jest dobry?

    Dziekije za rady.

    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-01-28 10:05:21
    Temat: Re: Jaki olej do R1?
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Koczis wrote:
> [...]
    > szarpie przy ruszaniu i w innym watku polecono mi wymiane oleju, ale nie wiem na

    Jaka mam kupic karme dla mojego czau-czaua?
    Nastepny blogger. Papa.

    --
    Artu / Kef

  • 3. Data: 2009-01-28 10:13:24
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kefir pisze:
    > Jaka mam kupic karme dla mojego czau-czaua?

    Kefiru, a aby nie za wielki na pierwszego czau-czaua? ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 4. Data: 2009-01-28 10:17:25
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > Jaka mam kupic karme dla mojego czau-czaua?
    > Nastepny blogger. Papa.
    >
    > --
    > Artu / Kef

    O wypraszam sobie. Don Pedro napisal mi, abym wymienil olej i zalozylem tego
    posta, aby byl tez dla innych o ile Ktos napisze cos konkretnego np. ze przy
    takim przebiegu poleca taki, a taki olej, bo...., a przy X km przebiegu wymienil
    na taki i byla lipa, bo....

    Co do Twojego pytania to chyba Pedigri, czy jakos tak :)

    Koczis
    R1

  • 5. Data: 2009-01-28 10:24:52
    Od: "Monster" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Koczis" napisał w wiadomości

> [...]
    > przy
    > takim przebiegu poleca taki, a taki olej, bo...., a przy X km przebiegu

    po prostu następnym razem kontynuuj wątek a nie zaczynaj następnego pt "ile
    oleju"

    Monster
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2009-01-28 10:28:59
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Don Pedro wrote:

    > Kefiru, a aby nie za wielki na pierwszego czau-czaua? ;)

    Nie wiem, ale napisze jak mu sie sliznie lapka.

    --
    Pozdrawiam, Art

  • 7. Data: 2009-01-28 10:35:59
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > po prostu następnym razem kontynuuj wątek a nie zaczynaj następnego pt
    > "ile oleju"

    rodzaj fitra też pewnie jest w instrukcji.

    Grzech

  • 8. Data: 2009-01-28 11:21:22
    Od: solo <r...@i...eu>

    Kefir pisze:

    > Jaka mam kupic karme dla mojego czau-czaua?
    > Nastepny blogger. Papa.

    Nie koniecznie. Często zdarza się tak, że ludzie kupują motocykle
    używane i nie wiedzą co poprzedni właściciel lał do moto. Instrukcje
    podają klasę oleju np. 10W-40 a niektórzy chcieli by znać opinie na
    temat polecanej marki oleju. Ponadto nie koniecznie musiał tam być olej
    zalany przez poprzedniego właściciela, który był zgodny z manualem.

    Dawno temu miałem Kawę do której poprzedni właściciel lał olej
    samochodowy, wpierdzielała dość oleju wiec stwierdziłem, ze przejscie na
    motocyklowy byłoby bezsensowne zważywszy na to, iż moto chodziło ok oraz
    ze względu na długi okres, w którym moto jeździło na samochodówce.

    A wracając do pytania to ja w swojej R1 2003 przebieg niecałe 15kkm
    używam od początku własnie Castrol Power Racing 10W-50 i nigdy nie
    miałem zadnych porblemów.

    Napisz konkretniej czy:
    - objawy wystąpiły nagle (było ok i w ciągu jednego/kilku dni zaczął
    szarpać)?
    -a może jak go kupiłeś to już tak miał?
    -czy poprzedni właściciel lał taki sam olej?
    -czy to nastąpiło po zmianie oleju (ty zmieniłeś, a może on przed
    sprzedażą)?
    Chyba, że masz moto od początku i zawsze lałeś ten sam olej, to też
    więcej szczegółów podaj.

    Solo R1 + Junak

  • 9. Data: 2009-01-28 11:48:04
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Koczis" w wiadomości

    > Co do Twojego pytania to chyba Pedigri, czy jakos tak :)

    Nieprawda. Pedigri to dla lamerów.
    Dla porządnego czau-czaua to tylko Eukanuba.
    Ani mu się łapki nie ślizgną, ani stolec nie zatwardzi.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 10. Data: 2009-01-28 12:23:58
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jasio pisze:

    > Nieprawda. Pedigri to dla lamerów.
    > Dla porządnego czau-czaua to tylko Eukanuba.

    sie ch. znacie.

    Tylko BARF.

    KJ
    www.chuck.com.pl