  • Data: 2009-01-28 23:51:08
    Temat: Re: Jaki olej do R1?
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Koczis pisze:
    [OT]

    > Co do Twojego pytania to chyba Pedigri, czy jakos tak :)

    To szajs najgorszy, tak samo jak Chappi i inne tanie karmy "biedronkowe"
    z zawartoscia 4% miesa w miesie i masa spulchniaczy oraz galarety a
    wartosci odzywczych 0. Wystarczy spojrzec na tabelke z tylu jakie dawki
    wtlaczac psu tego trzeba ;)))

    A teraz na temat:

    Owner's manual do '04 mowi: Yamalube 4, SAE10w30 (-10C do 35C, u nas
    styknie) lub SAE20w40 w cieplejsze kraje (+5C do 45C). 3,1l z wymiana
    filtra, 2,9l bez (ale to grosze wiec nie ma co oszczedzac na filtrze,
    K&N latwo sie o/dokreca bo ma srubke z gory ;)).
    Skoro Ci sprzet szarpie to pewnie miales jakis stary syf zalany i nikt
    go wieki nie zmienial, ide tez w zaklad ze w serwisie silnika nie
    plukali tylko od razu wlali Ci docelowy olej, mozliwe ze pelny syntetyk
    jak byla jezdzona na Bog wie czym i sie sprzeglo slizga teraz.

    solo pisze:
    > Popracuj też nad techniką bo Rłanem w zakresie 1,5 - 2 tys obrotów gładko się nie
    rusza

    Tym modelem to moze moze bo ma dol slaby, ja w swojej '03 nie mam
    najmniejszego problemu, spokojnie na wolnych obrotach rusza :) Latam na
    full syntetyku Castrola R4 SUPERBIKE 10W50. Watkow olejowych bylo od
    cholery, poszukaj w archiwum.

    Pzdr
    --
    marider