  • Data: 2009-01-28 18:35:03
    Temat: Re: Jaki olej do R1?
    Od: solo <r...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Koczis pisze:

    > Co do pytan:
    > - od kupna przejechalem 2tys km i chyba od poczatku troche szarpalo
    > - nie wiem co bylo zalane wczesniej
    > - zaraz po kupnie wymienilem olej + filtr u Yamahy.
    > - jak bylem w serwisie to poprosilem o wyregulownie Exupa(tego samego dnia co
    > wymienialem olej) i przez jakis czas bylo ok, ale po okolo 500km problem powrocil.
    >
    > W okienku od oleju po jezdzie mam jakies dziwne bombelki, doslownie "tysiace". W
    > poprzednim moto nic takiego nie bylo. Olej sie wburzal, ale nie bylo tyle
    > "piany". Moze w serwisie jakis stary olej zalali? Sam nie wiem.

    Nie wiem co oni ci tam wlali ale olej na okienku kontrolnym nie
    powinien wyglądać jak bita śmietana. Wiec lepiej to sprawdzić.
    Sprzegło pracuje w oleju więc zalanie go złym może powodować różne
    dziwne objawy min jakie opisujesz czy slizganie się tarcz oraz sklejanie .
    Popracuj też nad techniką bo Rłanem w zakresie 1,5 - 2 tys obrotów
    gładko się nie rusza. Może przyzwyczaiłeś sie do poprzedniego moto,
    któremu to wystarczało (np Vki).

    Solo R1 + Junak