  • Data: 2009-03-11 07:50:16
    Temat: Re: Jaki obiektyw? help
    Od: pwz <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Wyszomirski pisze:
    > Wydaje mi się, że nie. Ponieważ co do korpusu jak piszesz już się
    > zdecydowałaś skoncentruję się na obiektywie. Ja bym na początek wybrał
    > jednak zamiast hiperzooma parę zoomów o mniejszym zakresie pokrywającą ten
    > zakres ogniskowych. A jeśli koniecznie ma być hiperzoom - celowałbym raczej
    > w Tamrona, który jest firmą o największym chyba doświadczeniu w konstrukcji
    > hiperzoomów. I wybrałbym 18-250 - mimo szerszego zakresu ogniskowych lepszy
    > optycznie od 18-200.

    Zgadzam się z przedpiścą. Z tym że takiego Tamrona (np. 50-300 mm czy
    coś koło tego) kupowałbym ze stabilizacją obrazu. Bardzo ułatwia zadanie
    zarówno przy makro, jak i przy dużych zbliżeniach. (Zwłaszcza, że
    dodatkowo kupiłbym jeszcze jakiś jasny obiektyw ca. 17-50 mm - wtedy to
    już w ogóle "full wypas")
    pwz