  • Data: 2009-03-11 09:05:38
    Temat: Re: Jaki obiektyw? help
    Od: "Dariusz Gasior" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 90 jest lepszy - to oczywiste, ze jak jest drozszy
    > to napewno jest lepszy. Z obiektywem 18-300mm bedzie
    > wypasiony komplet. No i kreci filmy co nie do pogardzenia.

    A co to za obiektyw?

    Jesli Nikon to przydaloby sie szklo stabilizowane. Gdyby musial byc to
    hiperzoom, to wybor jest i tak jak pomiedzy dzuma a cholera - pewnie w miare
    dobrym pomyslem by byl Nikkor 18-200VR, ale jego obecna cena przekroczy Ci
    juz znacznie mozliwosci finansowe (innymi slowy obecnie ten obiektyw jest
    drozszy od kompletu Sony A300 + Sigma 18-200).

    Ja bym Ci polecil przyjrzec sie zestawowi Nikon D90 + N18-105VR. Jesli Cie
    na to stac.

    A co do tej uwagi o kitach... po hiperzoomie nie spodziewalbym sie lepszych
    wynikow niz po dual kicie pokrywajacym podobny zakres ogniskowych (ba wrecz
    przeciwnie).

    Pozdrawiam
    Darek