    From: l...@l...localdomain
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jaki obiektyw - Pentax K-m
    Date: 13 Jun 2009 09:01:50 GMT

    W poście <h0ugri$nev$1@sunflower.man.poznan.pl>,
    Norbert nabazgrał:
    > Zastanawiam sie jaka jest roznica miedzy kitowym DA L 18-55/3.5-5.6 AL, a
    > P-DA SMC 18-55 F3.5-5.6 AL II. Z tego co wyczytalem to optycznie to
    > samo,tylko poszli po kosztach,

    Ja kojarzę, że L-ka to to samo co kit poprzedniej generacji. Ale pewności
    nie mam, porównaj ilość soczewek ;) W każdym razie kit II jest lepszy od I.

    > Nie trzymalem w reku tego drugiego i nie wiem. Pisza tez cos o
    > braku w DA L Quick-Shift Focus, ale nie mam pojecia co to za funkcja.

    Można podostrzyć ręcznie nie przełączając obiektywu na M. Może być całkiem
    przydatne, albo zupełnie nieistotne, zależy od Twoich upodobań.

    Co do tele to się nie wypowiem - mam Sigmę, całkiem fajna, ale i tak
    jakoś siedzi cały czas w torbie.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )