  • Data: 2009-06-13 10:38:29
    Temat: Re: Jaki obiektyw - Pentax K-m
    Od: "Norbert" <...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja kojarzę, że L-ka to to samo co kit poprzedniej generacji. Ale pewności
    > nie mam, porównaj ilość soczewek ;) W każdym razie kit II jest lepszy od
    > I.

    Z tego co wyczytalem to soczewki dokladnie te same, jedyna roznica to brak
    metalowego bagnetu,ta funkcja o ktorej napisales i oznaczenie na obiektywie
    odleglosci ostrzenia. Jesli to jedyna roznica to chyba nie warto przeplacac?

    > Można podostrzyć ręcznie nie przełączając obiektywu na M. Może być całkiem
    > przydatne, albo zupełnie nieistotne, zależy od Twoich upodobań.

    Sam nie wiem, lutrzanki z AF nie mialem,tylko stare manualne :)

    > Co do tele to się nie wypowiem - mam Sigmę, całkiem fajna, ale i tak
    > jakoś siedzi cały czas w torbie.

    Ja sie zastanawiam bo doublekit mozna kupic w znosnej cenie, bardziej
    chcialem zainwestowac stare sprawdzone obiektywy pod m42,lubie
    eksperymentowac, nie wiem czy zbierac na jakis drogi firmowy tele, moze
    lepiej kupie te 2 kity a pobawie sie w m42 za reszte kasy.

    Pozdrawiam
    Norbert