  • Data: 2010-09-17 09:01:31
    Temat: Re: Jaki notebok do programowania?
    Od: Przemysław Osmański <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-17 09:39, Marek Borowski pisze:

    > O moze idz na calosc wez 5000x3000 na 3" bedzie super.

    1680x1050 dla 15.4" wydaje się optymalnym rozwiązaniem, jeśli ktoś
    potrzebuje mobilności przy programowaniu.

    > Miejsca nie
    > zajmuje a ile okienek sie zmiesci.....

    Mnie okienka są potrzebne ze dwa, za to linii w pionie jak najwięcej.

    > Zbyt duze DPI jest tragiczne, programista nie oglada filmow tylko mosi
    > widziec literki. Chyba juz wiem czemu niektorzy maja problem z myleniem
    > typow w rzutowaniu ;-).

    No cóż, jeśli masz z tym problem...

    > BTW: IMO 2 x 24" + stacja dokujaca + mocny laptop (i7-820) z SSD - da
    > sie pracowac.

    Bez sensu. Co to za laptop? Co to za stacjonarka? IMHO jeśli już chcesz
    coś dobrego to tylko stacjonarka + laptop na wyjazdy. Do programowania
    i7 to przerost formy nad treścią, a jak jest SSD to już pisałem. No
    chyba że jesteś programistą tego typu, co się chwali na jakim super
    wypasionym sprzęcie pisze super wypasione programy. To masz rację,
    bardziej "wypaśnie" się nie da, może ew. te malutkie monitorki zmienić
    na coś normalnego. :/

    --
    pozdrawiam,
    Przemek O.