  • Data: 2010-10-18 12:52:11
    Temat: Re: Jaki notebok do programowania?
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Paź, 13:46, "Stachu 'Dozzie' K."
    <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> wrote:

    > Akhem. 1.5 miliona godzin to tak na oko ponad cztery tysiące lat.
    > Sądzisz że jak to producenci zmierzyli? Oszacowali pi razy drzwi,
    > ekstrapolując wyniki działania przez krótki czas. Czyli to raczej nie
    > jest prawdziwy średni czas między awariami, zwłaszcza że (za Przemkiem)
    > praktyka wskazuje, że pady dysków SSD bywają częstsze.

    Bywaly. Dyski sie wieszaly, potwornie zwalnialy. W Vertexach, czy
    Intel X25 np. problemu nie zaobserwowano - dzialaja bez zarzutu.

    Przemek pisal o robotach - przypominam, ze rozmawiamy tu o notebooku
    do programowania.

    Poza tym zrozumiales moje slowa zbyt doslownie. Nie twierdzilem, ze
    dysk przezyje 4 tysiace lat - chodzilo mi o to, ze w zastosowaniu, o
    jakim mowa, dysk SSD bedzie o pare ladnych rzedow wielkosci
    niezawodniejszy, niz klasyczny dysk twardy, ot chocby z uwagi na fakt,
    ze SSD nie posiada czesci ruchomych.

    pozdro
    Adam