    From: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki nośnik do archwiwizacji danych?
    Date: Fri, 08 Aug 2014 11:32:09 +0200

    W dniu 2014-08-07 21:05, feldmarszałek tusk pisze:
    > w życiu nie spotkałem się z tym co opisujesz, jak mi nie zjebali
    > nagrywarek to nagrywałem na wszystkim co daje się palić, wszystkie
    > płytki odczytują się bez problemów... a teraz chuj strzelił nagrywarki...

    Weź płytę "firmy" Platinum, Akoss, czy potem Vakoss, albo taką bez
    żadnej nazwy, którą nagrałeś 10 lat temu i powiedz, czy bez problemu ją
    odczytujesz.

    Ja takich płyt też nagrałem dawno temu pełno, dziś prawie żadna już nie
    działa. Tylko Verbatimy sprzed nawet ponad 10 lat wciąż działają, ale
    nie umiem powiedzieć po ilu latach i one będą stwarzały problemy.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/