  • 11. Data: 2011-07-21 12:44:35
    Temat: Re: Jaki nastepny body po Canon 300D ?
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 18.07.2011 22:03, Sorcal wrote:
    > sprzedajac to co mam i kupic jakies Sony z jednym obiektywem (o ile ma
    > to sens w jakosci).
    Np.
    A450 1700zł
    16-105 - 2000zł
    Ceny z Ceneo
    Marx

  • 12. Data: 2011-08-11 21:00:19
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    On 18 Lip, 22:03, Sorcal <w...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > A moze jednak warto pomyslec nad czyms innym ? Jakie body bedzie jakos
    > wyraznie lepsze od 300D w cenie do 2000-2500 zl (nowy sprzet) ?
    >
    > Wolalbym zostac przy Canonach ze wzgledu na obiektywy (chociaz moze
    > tutaj tez warto cos zmienic), ale zawsze ciagnelo mnie do Sony (i
    > dawnej Minolty :-) ), chyba, ze tutaj sa jakies propozycje. Ze
    > wzgledu, ze glownie pstrykam widoczki to moglbym odejsc od Canona
    > sprzedajac to co mam i kupic jakies Sony z jednym obiektywem (o ile ma
    > to sens w jakosci).
    >
    > Dzieki za wszelkie rady i pomoc, pozdrawiam.

    OK - wiec napisze tak, mialem w rekach sporo aparatów. Głównie canony,
    ale też nikony, sony, pentaxy itd. Ja osobiście pracuje na canonach.
    Pracowałem na 50D, 5D (1 i 2), 350D (mam do dzisiaj- z sentymentu no i
    nie chce sie popsuć), 40D, 450D... i jeszcze kilku innych.
    Szczerze mówiąc - za najbardziej udany apsc canona uważam 40D. (7D i
    60D nie testowałem )
    Różnica miedzy 40D a 300D - to przepaść jeśli chodzi o ergonomie i
    czucie aparatu... Jeśli trafisz na mało używany egzemplarz - na pewno
    będziesz bardzo zadowolony. 50D raczej nie polecam, 60D - nie wiem.

    pozdrawiam
    Bernard
    fotografia reklamowa i produktowa http://www.bwstudio.com.pl

  • 13. Data: 2011-08-12 21:22:40
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Bernard Wybierała" <> napisał w wiadomości ...

    > 50D raczej nie polecam

    dlaczego???

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 14. Data: 2011-08-13 14:05:40
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    On 12 Sie, 23:22, "Tadeusz" <t...@a...pl> wrote:

    > dlaczego???
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Tadeusz

    Bo miałem ;)
    Moje wrażenia są takie - że ta matryca nie do końca była dopracowana.
    Zdjęcia wychodziły mniej ostre i mniej szczegółowe niż z 40D, rawy
    miały więcej pixeli aale mniej szczegółów, więc nacieszyłem się nim
    przez jakiś czas i .. i już go nie mam. A co do szczegółowości zdjęć -
    to żeby "udźwignąć" 15 MPx - trzeba odpowiednich szkieł, które tanie
    nie są...

    pozdrawiam
    Bernard
    http://www.bwstudio.com.pl

  • 15. Data: 2011-08-18 11:47:02
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 13.08.2011 Bernard Wybierała <b...@g...com> napisał/a:

> [...]
    > przez jakiś czas i .. i już go nie mam. A co do szczegółowości zdjęć -
    > to żeby "udźwignąć" 15 MPx - trzeba odpowiednich szkieł, które tanie

    A próbowałeś porównać zdjęcie z 50D pomniejszone do rozmiarów z 40D?
    Bo chyba lepiej mieć body które potrafi wysycić szkło niż ograniczać
    szkło matrycą - prawda? Pomniejszyć rozdziałkę zawsze można, w 2
    stronę gorzej. Ergonomię 50-tki bardzo poprawia wyświetlacz 1mpix -
    pewnie nie ma on wpływu na jakość robionych zdjęć, ale przekonałem
    się że droga optyczna w aparacie to nie wszystko. Za 50d też przemawia
    szybkostrzelność jeśli jest wymagana. O 60d nic nie powiem, bo nie
    miałem w ręku. 7d - za drogo jak na półklatki, chyba że amatorska
    reporterka/sport - speed to on ma, jak nie te tematy to dokładać
    do 5d2, dużo nie brakuje a ff to ff - gdyby nie ten AF wrrr... byłby
    idealny.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 16. Data: 2011-08-18 20:04:32
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Sergiusz Rozanski wrote in
    ab.com.pl>
    > Ergonomię 50-tki bardzo poprawia wyświetlacz 1mpix -
    > pewnie nie ma on wpływu na jakość robionych zdjęć, ale przekonałem
    > się że droga optyczna w aparacie to nie wszystko.

    Przydatne, jesli ostrosc ustawia sie poprzez LiveView z obiektywami
    manualnymi.
    Swoja droga o wiele dokladniejsze, niz przy uzyciu matowki.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info