  • Data: 2010-06-02 10:15:37
    Temat: Re: Jaki najlepszy cyfrowy aparat kompaktowy? (kompakt)
    Od: Jester <j...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/1/10 8:32 PM, l...@l...localdomain wrote:

    > Ale to jest w ogóle inny system! Tutaj masz najtańszą M-kę na Allegro:
    > http://www.allegro.pl/item1054149471_swietny_leica_m
    4.html
    > Technologia lat 60-tych, od złotówki, ciekawe za ile pójdzie...

    Może jest świetny, gorzej, że - jak zwykle - bez szkieł... Abstrahując
    od tego, że jest bardzo duża szansa na to, że to podróba - kto na litość
    boską kupuje samo pudełko za ponad tysiąc złotych? Ja wiem, że najlepsze
    zdjęcia zrobiłem porównywalnym technologicznie Zenitem w latach
    osiemdziesiątych (i dlatego wiem, że ważniejszy jest dobry obiektyw),
    doceniam fakt, że puszka jest zapewne szczelna, niewykluczone, że nie
    nakłada klatek, może cudem działa światłomierz... To ile kosztuje
    obiektyw do niego?