  • 1. Data: 2009-06-08 16:59:00
    Temat: Jaki motorek
    Od: "stundziak" <s...@o...pl>

    Witam jaki motorek możecie mi polecić do 500 pojemności i do 9000 tyś. z
    góry dzieki

  • 2. Data: 2009-06-08 17:18:49
    Temat: Re: Jaki motorek
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    stundziak pisze:
    > Witam jaki motorek możecie mi polecić do 500 pojemności i do 9000 tyś. z
    > góry dzieki

    Do tej kwoty - tylko nowy... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2009-06-08 20:15:05
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    Norbi napisał(a) :
    > Do tej kwoty - tylko nowy... :)

    I do tego w kryształach Swarowskiego.

    Pozdr
    Wieca

  • 4. Data: 2009-06-08 21:58:46
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On 2009-06-08 18:59:00 +0200, "stundziak" <s...@o...pl> said:

    > Witam jaki motorek możecie mi polecić do 500 pojemności i do 9000 tyś. z
    > góry dzieki

    Jest o tym w FAQ grupy:
    http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=PierwszyM
    otocykl&v=aas

    Do wymienionych w FAQ dopisal bym jeszcze Honda CB 500 (najlepiej CB 500S).

    Generalnie poszukaj po tematach w grupie, co jakis czas pojawia sie
    taki watek i bez sensu pisac
    za kazdym razem to samo od nowa.
    Lukasz Baranski
    Honda NT650V Deauville