  • Data: 2010-03-15 13:38:10
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    EloU!
    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message
    news:hnfe90$upm$1@news.onet.pl...

    > No ale my tu o motocyklach. Idac tropem wskazanym przez Ciebie mozna
    > wskazac mechaniczny wtrysk w samolotach z IIWS. W sumie to jedna cholera
    > czy motocykl czy samolot, oba maja silniki benzynowe.

    Malo tego, taki Supermarine Spitfire swietnie ganial pod gorke dzieki RR
    Merlin pompowanemu dwustopniowa sprezarka mechaniczna (i wtrysk, wtrysk tez
    mial i intercoolerl!) , a gupi VW musial sie z mechanicznego Garett-a (G60)
    wycofac bo sie psulo ;)
    Wnosek: postep jest, ale do tylu!! ;)

    Naiwnie imaginowalem sobie dotychczas ze wdrozenie do wielkoseryjnej
    produkcji (i uczynienie rozsadnie niezawodnym na miare uzyskiwanych
    przebiegow), czegos co dziala w warunkach laboratoryjnych lub wyczynie jest
    wiekszym skokiem technologicznym niz sam fakt 'uruchomienia' bez ogladania
    sie na koszty.
    Gupio mi teraz jakniewiemco.

    weFAQ&v=qvj