  • Data: 2010-03-16 10:03:13
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości

    > Mam nadzieję że na tej elektronice i automatyce zna się lepiej niż
    > na grafice, bo to ostatnie mu wychodzi dość cieńko. Choć patrząc na
    > stek bredni jaki wypisał o DeTku, nie liczyłbym na to. Ale może już
    > nie prowokujcie chłopaki gościa do uzewnętrzniania się w tym wontku,
    > zostawcie coś na inne.
    > ;-)

    To jest właśnie efekt TWA.

    Przecież nie napisał wcale steku bzdur. Może trochę upiększył słowami
    technologię, ale nie napisał nieprawdy tylko napisał entuzjastycznie.
    IMHO
    Ja myślałem, że od czasu RD350 Yamaha ten YVPS zarzuciła, bo mnie 125
    w cfajtakcie nie interesują.

    A nt.ocen artystycznych chciałem się nie wypowiadać, bo się nie znam.
    http://www.ansibl.com/projekty/greenzone_sciana_1.ht
    ml
    Nie wiem na przykład co z tym jest nie tak? Fachowo wykonane i chuj.

    W ogóle wtrącanie tutaj wątka oceny prac graficznych, żeby udowodnić,
    że Tomy M. się na niczym nie zna i jest wsiowym głupkiem, to akurat
    cienki manewr, chłopaki.

    --
    Jasio
    vx etz