  • 31. Data: 2011-09-29 21:12:41
    Temat: Re: Jaki motocykl ma najwygodniejszą pozycję kierowcy?
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "marider" napisał:
    > PS: uniwersalnego moto nie ma.

    A Ducati Diavel?

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 32. Data: 2011-09-29 21:23:16
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2011-09-29 23:12, Akarm pisze:
    > A Ducati Diavel?

    A jest uniwersalny, bo ...?
    Jeździłeś w ogóle? Miałeś szansę polatać nim w różnych okolicznościach
    przyrody?

    Jakbym miał wskazywać jakieś Ducati to prędzej Multistradę, albo bo ja
    wiem, KTM-a 990 SMT. Tym już bliżej do uniwersalności.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 33. Data: 2011-09-29 21:55:27
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "duddits" <p...@R...tv> napisał w wiadomości

    > A jest uniwersalny, bo ...?

    Może być sportowy, turystyczny, miejski. Co kto chce. :)

    > Jeździłeś w ogóle? Miałeś szansę polatać nim w różnych okolicznościach
    > przyrody?

    Tak. Ale zaledwie godzinę. :(

    > Jakbym miał wskazywać jakieś Ducati to prędzej Multistradę,

    Też mi się podoba, ale trzeba bardzo wysoko podnosić nogę przy dosiadaniu.
    Diawel jest znacząco niższy.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 34. Data: 2011-09-29 22:20:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 29 Wrz, 23:55, "Akarm" <a...@w...pl> wrote:

    > Może być sportowy, turystyczny, miejski. Co kto chce. :)

    Pewno. Samym wygląd już mówi, że to motocykl stworzony na tor, do tego
    te owiewki chroniące przed wiatrem podczas turystyki. Może i on jest
    turystyczno-miejski, ale pod kolumnę czy maka.

    To tak jakbym powiedział, że moje KHI to zajebisty motocykl miejski bo
    jeżdżę nim po mieście.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2011-09-29 22:50:37
    Od: janku <j...@g...pl>

    Mi też się wygodnie jechało na Harleyu, na Wide Glide konkretnie,
    (bo już np. taki XR1200, to całkiem inny styl i inna pozycja)
    Chociaż nie było idealnie, bo nogi na maksa z przodu to dla mnie
    trochę nie teges. Dlatego chcę spróbować Street Boba.

    --
    pozdr
    janku

  • 36. Data: 2011-09-30 05:02:29
    Od: romek <r...@i...pl>

    Witam
    W tym roku na wyjeździe niekiedy codziennie robiłem ok. 800km na R1 i
    było ok. plecy nogi super, trochę dupa się upominała no i po
    przyjeździe ręce mi kilka dni drętwiały, ale to nic co rok wcześniej
    na Hornet600 wszystko mnie bolało:) a niby powinno być lepiej.
    174 cm 80kg.
    Pozdrawiam
    Romek

  • 37. Data: 2011-09-30 06:07:19
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisała rzekomo
    > Jeździłem kiedyś na jeździe próbnej Harlejem.
    > Było zabawnie, ale przede wszystkim - całkiem wygodnie.
    > Gdy dosiadałem potem Fazera - czułem się, jakbym wsiadał na konia. W
    > każdym razie wygodniej było na HD.
    > Tak sobie myślę, który motocykl daje wygodną pozycję? Czopery odpadają.
    > Pytam o klasę mały turystyk, lub turystyczno sportowy. Na którym po
    > przejechaniu 300 km nie będę zdrętwiały? Mam 174 cm wzrostu i 75 kg.

    Jesli masz mozliwosc rzucic okiem na brytyjski magazyn Bike - znajdziesz tam
    cos dla siebie.
    W ramach testow porownawczych motocykli sa tam prezentowane odleglosci
    miedzy kluczowymi elementami - siedzenie, podnozki, kierownica. I
    przedstawiona przy pomocy roznokolorowych kresek porownawcza pozycja
    teoretycznego motocyklisty.

    Ciezko to wytlumaczyc, ale faktycznie czytelny sposob na przedstawienie
    roznic miedzy testowanymi motocyklami. Jak znajde jakis stary numer w
    garazu, postaram sie tu wrzucic.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 38. Data: 2011-09-30 07:10:31
    Od: Markowski <m...@g...com>

    On 29 Wrz, 19:47, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Żarty żartami, ale póki co żaden z Was nie powiedział "mój motocykl jest
    > bardzo wygodny, polecam".
    >
    > Właśnie przeczytałem test nowego Suzuki V-stroma. Twierdzą, że jest
    > niezwykle wygodny i da się przejechać nawet 1000 km dziennie.

    Ja myślę, że tu się możesz spytać:
    http://pnwriders.com/motorcycle-talk/27979-74-year-o
    ld-great-grandma-wins-bmw-motorcycle-mileage-contest
    .html

    i generalnie jak wpiszesz w przeglądarce "iron butt" to też parę
    informacji bęzie

    Markowski
    VFR800Fi
    P.S. Mój motocykl jest bardzo wygodny, polecam. Goldwing i Electra
    Glide były jeszcze wygodniejsze, ale ciężko się nimi jeździło :-)

  • 39. Data: 2011-09-30 07:38:47
    Od: amos <g...@g...com>

    On 29 Wrz, 12:20, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Tak sobie myślę, który motocykl daje wygodną pozycję?

    Od dziecka marzylem o czopku. Przy okazji obecnosci na roznego rodzaju
    targach przymierzylem sie min do kilku nakedow i od razu poczulem ze
    to jest to. Od tego czasu zaczalem zwracac uwage na inne motocykle niz
    tylko te chromowane.

    Pozniej przejechalem sie kolegi Shadowem 600 i bardzo skutecznie sie
    wyleczylem z czopkow.

    Kupie sobie taki za 1-2 dekady, kiedy bede juz mogl sobie brzuch na
    baku polozyc. A poki co polatam na nieco bardziej wygodnych
    maszynach.

    Chetnie tez poslucham propozycji kolegow, do czego mozna sie
    przymierzyc. Nawet jesli to subiektywne opinie.

    --
    amos

  • 40. Data: 2011-09-30 07:59:21
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2011-09-29 23:55, Akarm pisze:
    > Może być sportowy, turystyczny, miejski. Co kto chce. :)

    Jak tak na to patrzysz, to każdy będzie pasował :)

    > Tak. Ale zaledwie godzinę. :(

    O, to się nalatałeś.

    > Też mi się podoba, ale trzeba bardzo wysoko podnosić nogę przy
    > dosiadaniu. Diawel jest znacząco niższy.

    No tak, to Multistradę automatycznie wyklucza ze stawki :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach