  • 21. Data: 2011-09-29 17:09:04
    Temat: Re: Jaki motocykl ma najwygodniejszą pozycję kierowcy?
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-09-29 19:01, Songoku pisze:

    > Jak jedziesz R1 "czysta" na godzinę to te 300 km w godzinkę zrobisz i
    > nie zdążyć się zmęczyć pozycją...

    Nie zrobisz - po max 150 km musisz sie zatrzymac przy takich
    predkosciach na tankowanie :) R1 ma tylko 17 l w baku

    > Do tego możesz te "czysta" na kole jechać i wtedy jest jeszcze wygodniej
    > bo pozycja bardzie wyprostowana (tylko na boki trzeba wyglądać).

    No wlasnie - sie krzywizny kregoslupa nabawi...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 22. Data: 2011-09-29 17:42:21
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Nie zrobisz - po max 150 km musisz sie zatrzymac przy takich
    > predkosciach na tankowanie :) R1 ma tylko 17 l w baku

    no to tym bardziej wygodna bo ma konstrukcyjnie wymuszoną przerwę na
    rozprostowanie kościóf :)

    --
    _______
    Songoku

  • 23. Data: 2011-09-29 17:47:09
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-29 19:09, Norbi pisze:

    > Nie zrobisz - po max 150 km musisz sie zatrzymac przy takich
    > predkosciach na tankowanie :) R1 ma tylko 17 l w baku

    > No wlasnie - sie krzywizny kregoslupa nabawi...

    Żarty żartami, ale póki co żaden z Was nie powiedział "mój motocykl jest
    bardzo wygodny, polecam".

    Właśnie przeczytałem test nowego Suzuki V-stroma. Twierdzą, że jest
    niezwykle wygodny i da się przejechać nawet 1000 km dziennie.

  • 24. Data: 2011-09-29 17:47:44
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-09-29 14:42, Marcin N pisze:

    > Czy Honda VFR 800 będzie zauważalnie przyjaźniejsza w trasie od Fazera
    > 600?

    Nie mogę odpowiedzieć na to pytanie bo nigdy nie jeździłem Fazerem.

    W Fazerze leżę za bardzo na kierownicy (pewnie za niski jestem) i
    > to powoduje, że po 2 godzinach przestaje być komfortowo.

    To w VFR pewnie będziesz miał podobnie. Generalnie nadgarstki są
    obciążone, zwłaszcza przy prędkościach poniżej 100.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 25. Data: 2011-09-29 17:57:49
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Właśnie przeczytałem test nowego Suzuki V-stroma. Twierdzą, że jest
    > niezwykle wygodny i da się przejechać nawet 1000 km dziennie.

    No dobra, hameryki nie odkryje jak powiem, że mój z VFR lub fazerem
    porównania nie ma...
    Jak na sportowego litra jest dość wygodny - miałem okazję porównać z
    R1(zdecydowanie mniej wygodna), S1000RR też jest mniej wygodny (siedzi
    się na nim jak na kozie - opinia właścicieli BMek po przymiarce do mojej
    Kawy). Raczej podobny do GSXRa chyba (też ma pozycję bardziej odprężoną).

    AZ się przymierzał - potwierdzi albo zaprzeczy.
    Bo z opiniami jest jak z dupa - każdy ma swoją :)

    --
    _______
    Songoku

  • 26. Data: 2011-09-29 19:01:22
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-09-29 19:47, Marcin N pisze:

    > Właśnie przeczytałem test nowego Suzuki V-stroma. Twierdzą, że jest
    > niezwykle wygodny i da się przejechać nawet 1000 km dziennie.

    Tysiac to mi wydalo i gixem i sportsterem.

    No ale ja od pierwszego posta na preclach pracuje nad pozycja.

    KJ

  • 27. Data: 2011-09-29 19:17:42
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-09-29 19:09, Norbi pisze:
    > W dniu 2011-09-29 19:01, Songoku pisze:

    Zescie sie uczepili tych R1 ;P

    > Nie zrobisz - po max 150 km musisz sie zatrzymac przy takich
    > predkosciach na tankowanie :) R1 ma tylko 17 l w baku

    Nawet szybciej, przy 250km/h spozycie wynosi deko ponad 15l/100km wiec
    te 150km zasiegu to i to na wyrost. Jesli mowa o wygodzie typu
    anty-boli-dupa polecam zelowe siedzenie z GYTR'a i Heli bars do dalszych
    trasek. Mam te zabawki u siebie i spisuja sie swietnie mimo ze gadzety
    troche kosztowne, ale jednym slowem - warto.

    Z turystykow dobrze mi sie XX'em latalo, natomiast Hayka tak sobie
    (m.in. slabe heble no i Suka ;)) i lepsiejszy dla mnie byl VFR800. Dosc
    ciekawym zaskoczeniem byl VTX1800R ze spalaniem ponizej 5 na trasie.

    Pzdr
    PS: uniwersalnego moto nie ma.
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 28. Data: 2011-09-29 20:15:33
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak sobie myślę, który motocykl daje wygodną pozycję? Czopery odpadają.
    > Pytam o klasę mały turystyk, lub turystyczno sportowy. Na którym po
    > przejechaniu 300 km nie będę zdrętwiały? Mam 174 cm wzrostu i 75 kg.

    Tak czytam i czytam a tu nikt nie wymienił turystyka. Czyżby u nas tylko
    "ślifierki".
    Dla mnie do tej pory najwygodniejsza jest Pan Europa. BMW R1150/1200RT też
    by stykło
    ale jestem raczej duży (188cm/120kg).
    Honda CBF1000 dla większego, CBF600 dla mnieszego.
    To są wygodne motory turystyczne.
    Ale na XJ900 wysiedziałem 11 godzin (trzy tankowania i jedna kawa) więc też
    się da:)
    Trzeba chcieć.

    Szymon

  • 29. Data: 2011-09-29 21:00:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 29 Wrz, 19:47, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Żarty żartami, ale póki co żaden z Was nie powiedział "mój motocykl jest
    > bardzo wygodny, polecam".

    Mój motocykl (ZZR 1200) jest bardzo wygodny, polecam. Czy pomogło Ci
    to w czymś?

    To tak jakbyś zapytał na jakim łóżku najlepiej się śpi i jak długi
    macie sen.

    Wygodna pozycja dla każdego będzie inna, podobnie jest z przebiegami.
    Co z tego, że masz wygodną pozycję jak sprzęt jest do podróży z
    prędkościami 120-130 a ta sama podróż szybkim turystykiem zajmie 2x
    krocej, więc 2x mniej czasu będziesz na tym moto siedział.

    Ja zrobiłem swoim maksymalnie 1700 km w ciągu 16 godzin z postojami
    tylko na tankowanie i gdyby nie ogólne zmęczenie moje i pasażerki
    zrobiłbym drugie tyle.

    PS. Spodobała mi się pozycja na BMW K1200S, wygodna, odprężone nogi...
    ale to BMW.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2011-09-29 21:04:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 29 Wrz, 19:57, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

> [...]
    >
    > AZ się przymierzał - potwierdzi albo zaprzeczy.
    > Bo z opiniami jest jak z dupa - każdy ma swoją :)

    Dawno siedziałem na GSX-Rze, jeden to był KJ-towy K1, drugi 750 SRAD i
    z tego co pamiętam to mocno podkulone nogi czego w tym KHI jakoś tak
    mocno nie czuc. Generalnie całkiem wygodnie się siedzi :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200