  • 11. Data: 2011-09-29 12:41:42
    Temat: Re: Jaki motocykl ma najwygodniejszą pozycję kierowcy?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Marcin N napisał(a):
    > pozycja odprężona, nogi mało zgięte, ręce w miarę luźno.

    czarny worek, poelcam ten z Lodzi

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 12. Data: 2011-09-29 12:42:46
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-29 14:10, Magic pisze:

    > Najwygodniejszy będzie ten na którym Ci/Tobie będzie najwygodniej. I
    > nikt za Ciebie na to pytanie wiarygodnie nie odpowie. Próbuj, porównuj,
    > wyciągaj wnioski - motocykle testowe czekają.
    > Cieszesieżemogłempomóc.

    Czy Honda VFR 800 będzie zauważalnie przyjaźniejsza w trasie od Fazera
    600? W Fazerze leżę za bardzo na kierownicy (pewnie za niski jestem) i
    to powoduje, że po 2 godzinach przestaje być komfortowo.

  • 13. Data: 2011-09-29 12:42:49
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Grzegorz Rogala napisał(a):
    > w 99r jak kupowalem

    nie mozliwe, wtedy nie bylo motocykli japonskich

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 14. Data: 2011-09-29 12:44:07
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Marcin N napisał(a):
    > to powoduje, że po 2 godzinach przestaje być komfortowo.

    a sprobuj przez te dwie godziny pojezdzic nim

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 15. Data: 2011-09-29 13:00:05
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    > A bo ja kupuje starocie co ich juz nie produkuja i takimi kategoriami
    > mysle :)
    No to tym bardziej, zawsze sie znajdzie któś kto "matakisam" nie? ;)

    > Pare lat wczesniej ludzie wplacali raty za samochody ktore mogli ew.
    > wylosowac (http://www.autosystem.com.pl/historia/historia_ofir
    mie.htm)
    > :-D
    heh, az tak nie :)

    > Luksus! :-)
    nie luksus a inne slowo na l. Leasing :P

    --
    pozdr
    Rogal

  • 16. Data: 2011-09-29 13:00:39
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    > nie mozliwe, wtedy nie bylo motocykli japonskich

    Tysiac dziewiecset dziewiecdziesiaty dziewiaty, moze byc? ;]

    --
    pozdr
    Rogal

  • 17. Data: 2011-09-29 13:05:05
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Grzegorz Rogala napisał(a):
    > Tysiac dziewiecset dziewiecdziesiaty dziewiaty, moze byc? ;]

    No moze byc, ale czemu nie zaczales od GS500???

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 18. Data: 2011-09-29 13:27:59
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    > No moze byc, ale czemu nie zaczales od GS500???

    Za mocny ;P

    --
    pozdr
    Rogal

  • 19. Data: 2011-09-29 16:58:04
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > a sprobuj przez te dwie godziny pojezdzic nim

    hahaha!!!
    +1 do respektu :)

    --
    _______
    Songoku

  • 20. Data: 2011-09-29 17:01:49
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > 300 km to prawie kazdym motocyklem bez wiekszego zmeczenia.
    > Sportami tez - takie R1, gsx-r to prawie jak turystyki :)

    Bo to wszystkiemu jest ten Ajnsztajn winien ze swoja teorią względności...
    Jak jedziesz R1 "czysta" na godzinę to te 300 km w godzinkę zrobisz i
    nie zdążyć się zmęczyć pozycją...
    Do tego możesz te "czysta" na kole jechać i wtedy jest jeszcze wygodniej
    bo pozycja bardzie wyprostowana (tylko na boki trzeba wyglądać).

    --
    _______
    Songoku