  • 1. Data: 2010-12-01 15:31:51
    Temat: Jaki modem USB dla Orange?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Potrzebuję kupić modem USB do internetu Orange na kartę.
    Gdzie znajdę najtańszy modem który będzie dobrze działał z tą siecią?

  • 2. Data: 2010-12-01 22:32:41
    Temat: Re: Jaki modem USB dla Orange?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-12-01 16:31, Pszemol wrote:
    > Potrzebuję kupić modem USB do internetu Orange na kartę.
    > Gdzie znajdę najtańszy modem który będzie dobrze działał z tą siecią?

    Na allegro.
    Kazdy UMTS 2100, GSM 900 i 1800 bedzie dzialal.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2010-12-03 10:36:55
    Od: "Ryszard G." <r...@p...onet.pl>

    > Potrzebuję kupić modem USB do internetu Orange na kartę.
    > Gdzie znajdę najtańszy modem który będzie dobrze działał z tą siecią?

    http://allegro.pl/nowy-modem-huawei-e1750-7-2mbps-be
    z-simlocka-pl-i1339779545.html

    R.G.

  • 4. Data: 2010-12-03 20:40:42
    Od: "s@piens" <kolmi.no$pam@o2.pl.invalid>

    Pszemol wrote:
    > Potrzebuję kupić modem USB do internetu Orange na kartę.
    > Gdzie znajdę najtańszy modem który będzie dobrze działał z tą siecią?

    <http://www.komputronik.pl/index.php/product/82459/L
    acznosc_i_komunikacja/Modemy_i_routery_3G/Option_iCO
    N_505_modem_USB_HSDPA_14_4-5_76_Mbps.html>

    --
    Piotr

  • 5. Data: 2010-12-03 22:53:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> wrote in message

    > Na allegro.
    > Kazdy UMTS 2100, GSM 900 i 1800 bedzie dzialal.

    A ktoś się orientuje jak jest z simlockami w tych modemach?

    Ktoś mi chce tanio sprzedać e160G którego używał w Erze, ale nie wie
    czy Era dała mu z simlockiem czy nie - jak to sprawdzić zanim on go
    wyśle do mnie pocztą?

    Są na to jakieś kody do zdejmowania simlocka z takich modemów?

  • 6. Data: 2010-12-03 22:53:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ryszard G." <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > http://allegro.pl/nowy-modem-huawei-e1750-7-2mbps-be
    z-simlocka-pl-i1339779545.html

    Myślałem o czymś poniżej 100zł i ten akurat jest trochę zbyt różowy :-))))

  • 7. Data: 2010-12-03 22:54:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "s@piens" <kolmi.no$pam@o2.pl.invalid> wrote in message

    <http://www.komputronik.pl/index.php/product/82459/L
    acznosc_i_komunikacja/Modemy_i_routery_3G/Option_iCO
    N_505_modem_USB_HSDPA_14_4-5_76_Mbps.html>

    Doceniam chęć pomocy, Piotrze, ale czy naprawdę wierzysz że to 220zł
    to jest najtańsza opcja? :-) Ja myślałem o czymś poniżej 100zł...

  • 8. Data: 2010-12-07 21:41:47
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-12-03 23:53, Pszemol wrote:

    > A ktoś się orientuje jak jest z simlockami w tych modemach?

    > Są na to jakieś kody do zdejmowania simlocka z takich modemów?

    mozna zdjac kodem.
    Na allegro chyba po 1 pln albo 2 pln.
    A jak dobrze poszukasz to znajdziesz na necie kaluklator za darmo.

  • 9. Data: 2010-12-09 12:18:33
    Od: "Ryszard G." <r...@p...onet.pl>

    [...]
    z-simlocka-pl-i1339779545.html

    > Myślałem o czymś poniżej 100zł i ten akurat jest trochę zbyt różowy :-))))

    jak ja kupowałem miesiąc temu, były czarne, trzeba pytać
    poniżej 100,- to chyba tylko używki