  • Data: 2010-07-25 11:22:46
    Temat: Re: Jaki mandat?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4c4b309b$0$2597$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zrobienie tego co mówisz u dobrego lakiernika to 2-3 tys. wraz z
    > częściami. A lakierowanie połowy auta z powodu klapy i tylnego zderzaka
    > to idiotyzm. Różnicy i tak nie będzie widać bo blachy są przecież pod
    > innym kątem, a jak pomalujesz połowę auta to debile przy sprzedaży będą
    > ci wmawiać, że zdrapałeś je z drzewa.

    Rozumiem, że
    1. Jesteś w stanie oszacować rozmiar szkody i koszty naprawy bez patrzenia
    nawet na foty uszkodzeń
    2. Dla Ciebie auto z nieuszkodzonym nigdy tyłem, a samochód naprawiony za
    "2-3 tysiące wraz z częściami ze szrotu" to są dokładnie te same samochody.

    Czym jeździsz na codzień? 20-letnią Granadą?

    Jurand.