  • 51. Data: 2012-04-24 12:58:08
    Temat: Re: Jaki koszt jazdy autem elektrycznym?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Tue, 24 Apr 2012 12:44:51 +0200, PM wrote:

    > może mieli na mysli tony (ale objętośc z masa mylić?)

    A co to za różnica dla przeciętnego dziennikarza?

  • 52. Data: 2012-04-24 14:51:16
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-24 10:24, J.F pisze:

    > Za mala, emerytow za to nie utrzymasz :-)
    >
    > J.

    Tak wszyscy o tych prądach... Gdyby tak ładować samochody w nocy (tzn. w
    tedy gdy jest na niego małe zapotrzebowanie) to byłoby dobre i dla
    elektrowni i dla odbiorców - nie musiałby być droższy. Słowem sama
    korzyć. :-) Niech się ktoś mądrzejszy wypowie o mocy czynnej, biernej...

  • 53. Data: 2012-04-24 15:01:58
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Prius to inna bajka.

    Prius i tym podobne "hybrydy" to IMHO bezsensowne twory stworzone wylacznie
    po to, zeby firma mogla oglosic, ze idzie w kierunku innych energii.
    Mamy w firmie kilka Priusow i wszyscy kierowcy sie smieja - placic tyle kasy
    za niewielki samochod, palacy 7-8l/100km?

    --
    Axel

  • 54. Data: 2012-04-24 15:11:30
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > elektrowni i dla odbiorców - nie musiałby być droższy. Słowem sama korzyć.
    > :-) Niech się ktoś mądrzejszy wypowie o mocy czynnej, biernej...

    ... i pozornej
    to ta, którą się pobiera w nocy ;-)

  • 55. Data: 2012-04-24 15:16:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Tue, 24 Apr 2012 15:01:58 +0200, Axel wrote:

> [...]
    > Mamy w firmie kilka Priusow i wszyscy kierowcy sie smieja - placic tyle kasy
    > za niewielki samochod, palacy 7-8l/100km?

    Tzn. jakiś tam sens jest.
    Dzięki temu można zrobić samochodód z mniejszym silnikiem (czyli trochę
    oszczędniejszym) który np. podczas wyprzedzania można wspomóc elektycznym.
    Do tego w korku też można się kawałek popchać prądem.

    I potem taki Prius pali z litr mniej niż Corolla ;)

  • 56. Data: 2012-04-24 15:58:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/04/2012 14:01, Axel wrote:
> [...]
    > Mamy w firmie kilka Priusow i wszyscy kierowcy sie smieja - placic tyle kasy
    > za niewielki samochod, palacy 7-8l/100km?

    Pierwsze samochody też były wolniejsze od konia, droższe w utrzymaniu, a
    do tego kiedy koń nawali, to nie staje na poboczu. Po co komu było to
    rozwijać? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 57. Data: 2012-04-24 16:02:40
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-24 15:58, kamil pisze:
    > Pierwsze samochody też były wolniejsze od konia, droższe w utrzymaniu, a
    > do tego kiedy koń nawali, to nie staje na poboczu. Po co komu było to
    > rozwijać? ;)

    Jaki jest najbardziej niezawodny środek transportu?
    .
    .
    .
    Koń - nawet jak nawali to pojedzie dalej :)

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 58. Data: 2012-04-24 20:31:20
    Temat: Re: Odp: Jaki koszt jazdy autem elektrycznym?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 09:02:12 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Przecież już jest oakcyzowany (chyba).

    Jest, ale malo.

    J.

  • 59. Data: 2012-04-25 10:14:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.04.2012 11:40, Czeslawek pisze:

    > No tak, ale wtedy prąd dzienny masz droższy a i za wymianę licznika

    Niewiele. No i w ciągu dnia też jest niższa taryfa. Ja mam od 13 do 15,
    a niektórzy dostawcy dają także w (całe) weekendy.

  • 60. Data: 2012-04-25 13:40:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >elektycznym.
    >Do tego w korku też można się kawałek popchać prądem.

    >I potem taki Prius pali z litr mniej niż Corolla ;)

    No tak, tylko pod warunkiem ze z tym wszystkim naprawde pali o ten
    litr mniej.

    Ale ja sie nie wypowiadam, bo mnie wszystkie auta pala duzo :-)

    J.