  • Data: 2011-03-07 11:55:39
    Temat: Re: Jaki komputerek do SM?
    Od: RadoslawF <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-03-07 11:42, Użytkownik Ghost napisał:

    > Najefektywniej bedzie uzywac na komorce z windows mobile, dziala
    > sprawdzalem.

    Jeśli ktoś już taki telefon posiada to owszem, instaluje program
    i używa jeśli ma dopiero kupić to sprawa warta jest przemyślenia.
    Za przemawia noszenie jednego urządzenia zamiast dwu, przeciw
    to nieczytelny ekran PDA w słońcu (przykre jak telefon dzwoni
    i nie widać od kogo, trudno samemu zadzwonić jak ekran jest
    nieczytelny), brak klawiatury mechanicznej (bywa przydatne przy
    korzystaniu z niektórych usług przez telefon lub central w
    dużych korporacjach), wyższy koszt kombajnu (PDA z telefonem) od
    zwykłego PDA.

    Sam używam kombajnu Asus P552, czyli PDA, telefon i GPS w jednym.