  • Data: 2011-03-08 07:38:01
    Temat: Re: Jaki komputerek do SM?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:il3nah$cpf$1@news.onet.pl...

    > Ekran mam jak najbardziej w porządku.
    > Po prostu w zwykłym telefonie podświetlenie było na full więc
    > w słońcu było widoczne, w PDA z założenia podświetlenie masz
    > ustawiono do wygody typowego użytkowania, u mnie to czytanie
    > tekstów w pomieszczeniu. Więc jak zadzwoni na słońcu to figę
    > widzę na ekranie.

    Nie mam takich problemow. Wiem, ze sa telefony ktore je sprawiaja (np, stara
    omnia) ale to nie cecha typu urzadzenia tylko danego modelu.

    > Wisisz na telefonie, u centrala prosi w zależności do jakiego
    > działu chcesz się dodzwonić wciśnięcie odpowiedniego klawisza.
    > A ty nie masz klawiszy cyfrowych, ekran już się wyłączył w
    > ramach oszczędności a nawet jakby nie zdążył to klawiatury
    > w czasie rozmowy nie ma jak wywołać. Takie oprogramowanie. :-)

    Tak myslalem, ale wolalem zapytac. Poczytaj instrukcje - jeszcze mi sie ne
    trafil telefon, w ktorym nie dalo by sie wlaczyc dotykowej klawiatury w
    trakcie rozmowy. Nie wyobrazam sobie by ktos mogl tego nie zapewnic.