  • Data: 2011-03-28 07:51:36
    Temat: Re: Jaki kompakt ?
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nostradamus" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2011-03-27 20:12, Nostradamus pisze:
    > 1.Cena do 1200 zł
    > 2. nagrywający dobre filmy
    > 3. zoom minimum x4
    > 4.W miarę szeroki kąt i jasny obiektyw.
    >
    > Czy wyprodukowano coś takiego? ;)

    Przy tych wymaganiach to łapie się tylko Samsung WB2000
    http://www.cyfrowe.pl/aparaty/samsung-wb2000-aparat-
    cyfrowy-czarny.html3
    Ale jeśli trochę zmienisz wmagania, to jest trochę droższy(1400zł) i
    chwalony Canon S95.
    Jeśli zaś odpuścisz tę jasność, to masz kilka ciekawych i dużo tańszych
    opcji od Canona:
    SX130 IS
    SX210 IS

    Ja sam używam Samsunga WB600, ale filmy HD to są raczej przeciętne niż
    dobre. Bez porównania w stosunku do filmów z lustrzanki(nie mówię tu o
    efekcie małej głębi ostrości, tylko ogólnego odbioru jakości).

    Dzięki za szybką odpowiedź. Wyboru MUSZĘ dokonać do jutra;), bo to w zamian
    za padniętą kamerkę (po 4 latach się padło) i w ramach ubezpieczenia mogę
    sobie do 1200 z branży wybrać. Ogólnie to jest za duży wybór;), powinni z 3
    rodzaje produkować i byłoby OK ;)
    Podobają mi się (nie wyzywać za brak konsekwencji, proszę):
    1.Lumix FZ45
    2.Samsung NX5
    3.Olympus SZ20
    4.Lumix TZ10 EP
    5.Canon PS SX20 IS
    6.Nikon P100

    Kolejność podałem dowolną. Jakieś Wasze typy ? (musi zastąpić chociaż
    częściowo padniętą kamerkę-Sony-syf straszny/5 razy awaria a na końcu
    całkowita padaka-używana sporadycznie).
    Mam drugi-Lumix ZX1-mały kompakcik więc ten może być ciut wiekszy ;)

    Acha-jeszcze Fujifilm FinePix HS10 .