  • 81. Data: 2010-05-27 16:59:49
    Temat: Re: Jaki komp do Gier do 2500zł
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-05-27 17:34, Użytkownik Dysiek napisał:

    > Graj sobie dalej na '20 LCD, your choice :-)

    Do ciebie jeszcze nie dotarło że nie liczy się przekątna
    a uzyskiwana rozdzielczość ?

    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2010-05-27 19:20:23
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    zenek pisze:

    > PCet bez OS jest wart tyle co kilo ziemniakow.
    >
    > :):):):)
    Pytanie* Jaki pecet* ?
    Odpowiedż *Kup konsole*
    *Kup OS*
    Co Was pogieło, albo przytopiło?
    Gdy idę po samochód to sprzedawca pyta się o paliwo,
    inaczej nie sprzeda?

  • 83. Data: 2010-05-27 19:53:56
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Do ciebie jeszcze nie dotarło że nie liczy się przekątna
    > a uzyskiwana rozdzielczość ?

    O ile nie widac pikselozy (a jakos obrazu generowana przez konsole mnie
    zadowala) to dla mnie liczy sie przekatna.

    Dysiek

  • 84. Data: 2010-05-27 20:06:45
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-05-27 21:53, Użytkownik Dysiek napisał:

    > O ile nie widac pikselozy (a jakos obrazu generowana przez konsole mnie
    > zadowala) to dla mnie liczy sie przekatna.

    I tym udowadniasz swoją niewiedzę w temacie, nie sztuka podpiąć
    konsolę czy kompa pod TV o olbrzymiej przekątnej.
    Sztuka dobrać monitor a jak największej rozdzielczości wykorzystywanej
    przez dany sprzęt.

    Pozdrawiam

  • 85. Data: 2010-05-27 20:25:22
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "WiesłaW" <n...@u...poczta.onet.pl> wrote in message
    >Tanio? Khm... Zrobiłem takie małe zestawienie.

    ok, poprawka, kiedy u nich ostatnio kupowalem bylo tanio, najwyrazniej
    juz nie jest tak fajnie

  • 86. Data: 2010-05-28 04:51:54
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > konsolę czy kompa pod TV o olbrzymiej przekątnej.
    > Sztuka dobrać monitor a jak największej rozdzielczości wykorzystywanej

    Zdaje sobie sprawe, ze mozliwosci graficzne konsoli sa mniejsze niz PC, wiec
    nie wiem o jakiej niewiedzy piszesz.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 87. Data: 2010-05-28 10:14:19
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "RadoslawF" <r...@w...pl> wrote in message

    > Do ciebie jeszcze nie dotarło że nie liczy się przekątna
    > a uzyskiwana rozdzielczość ?

    Czyli najlepiej grac na ajfonie, stosunek rozdzielczosci do przekatnej
    ekranu bije wiekszosc monitorow na glowe.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 88. Data: 2010-05-28 10:16:04
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Dawid" <m...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > *Kup OS*
    > Co Was pogieło, albo przytopiło?
    > Gdy idę po samochód to sprzedawca pyta się o paliwo,

    Raczej "jaki samochod polecicie? Nie musi byc ekonomiczny, bo benzyne i tak
    zlewamy z marianem z ukradzionych ciezarowek"

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 89. Data: 2010-05-28 11:13:12
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    "Dawid" <m...@n...pl> wrote in message

> [...]

    Raczej "jaki samochod polecicie? Nie musi byc ekonomiczny, bo benzyne i tak
    zlewamy z marianem z ukradzionych ciezarowek"

    Wymień proszę jakąś współczesną ciężarówke na benzyne :)

  • 90. Data: 2010-05-28 11:58:40
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-05-28 12:14, kamil pisze:

    > Czyli najlepiej grac na ajfonie, stosunek rozdzielczosci do przekatnej
    > ekranu bije wiekszosc monitorow na glowe.

    A żebyś wiedział, z tym że powód jest inny.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl