  • 61. Data: 2010-05-26 16:28:21
    Temat: Re: Jaki komp do Gier do 2500zł
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-05-25 17:50, zenek pisze:

    > Grywalnosc PCta jest tragiczna w porownaniu do konsoli to dinozaur.

    Tragiczna to jest jakos grafiki na konsolach w porownaiu z tymi camymi
    grami na pececie sredniej jakosci.

  • 62. Data: 2010-05-26 17:04:18
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 26-05-2010 o 16:03 m4rkiz napisał na pl.comp.pecet:

    > http://www.arest.pl/shop/index.php?inc=ofirmie
    > polecam, tanio, we wroclawiu i zero problemow z naprawami
    > (a wlasciwie wymianami) gwarancyjnymi

    Tanio? Khm... Zrobiłem takie małe zestawienie.

    Procesor AMD Athlon II x4 630 s.AM3 BOX 389,00 399
    Płyta główna Gigabyte GA-MA770T-UD3 PCI-E s.AM3 319,00 335
    Pamięć RAM GoodRam 2GB DDR3-1333 CL9 195,00 205
    Karta graficzna Sapphire HD 5750 1024 MB DDR5 495,00 575
    Zasilacz BEQUIET PurePower L7 - 43 205
    Corsair CX400 CMPSU-400CXEU 400W 199,00
    Dysk Twardy Samsung 500GB 16MB HD502HJ F3 sATA-2 175,00 189
    Obudowa Cooler Master Elite RC-330K - black 159,00 149
    Monitor LG 22 W2343T-PF LCD wide 635,00 649 zł

    Razem 2566,00 2706
    Pierwszy słupek Proline, drugi Arest. Wnioski każdy wyciąga sam.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 63. Data: 2010-05-26 19:48:12
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Będę dzisiaj w sklepie to popatrze z ciekawości. Kilka osób mi mówiło że
    > wadą konsol są wysokie ceny gier. Od razu uprzedzam że interesują mnie
    > ceny
    > gier oryginalnych i bez żadnych kombinacji oraz wad prawnych :)

    W sklepach sa duzo drozsze niz na PC - popatrz na Allegro. Te same tytuly
    (oryginalne, tylko z UK) potrafia byc o polowe tansze na Allegro niz np. w
    Empiku.

    Dysiek

  • 64. Data: 2010-05-26 20:04:14
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > W sklepach sa duzo drozsze niz na PC - popatrz na Allegro. Te same tytuly
    > (oryginalne, tylko z UK) potrafia byc o polowe tansze na Allegro niz np. w
    > Empiku.

    Dlaczego jako przykładu użyłeś empik który jest chyba najdroższy w galaktyce
    :) Nie lubie tendencyjnych porównań. Jeśli chcesz porównać ceny do empiku,
    to znajź najdroższy sklep w UK zobaczymy jakie są relacje :)

  • 65. Data: 2010-05-27 07:43:59
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Grzegorz Prędki pisze:

    > Tragiczna to jest jakos grafiki na konsolach w porownaiu z tymi camymi
    > grami na pececie sredniej jakosci.

    A widziales kiedykolwiek gre na PS3 na TV42'' w FullHD?

  • 66. Data: 2010-05-27 08:27:52
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-05-27 09:43, zenek pisze:

    > A widziales kiedykolwiek gre na PS3 na TV42'' w FullHD?

    No wyobraz sobie, ze po zakupie wlasnie takiego tv mialem kupic ps3, ale
    na szczescie wczesniej pozyczylem ja od znajomego i wybilem to sobie z
    glowy. Gry maja poziom detali min-med w porownaniu z tymi na PC (a FEAR
    2 to juz w ogole spowodowal smiech na sali).

  • 67. Data: 2010-05-27 11:37:47
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Dlaczego jako przykładu użyłeś empik który jest chyba najdroższy w
    > galaktyce :) Nie lubie tendencyjnych porównań. Jeśli chcesz porównać ceny
    > do empiku, to znajź najdroższy sklep w UK zobaczymy jakie są relacje :)

    Tak se palnalem - nie ma w tym zadnego spisku. Generalnie chodzilo mi o duze
    sieci jak MM, Saturn, Empik, etc. Prosty przyklad - Prince of Persia na X360
    w MM ciagle po 229 zl, na Allegro chyba 70 zl dalem za nowke PL. W
    tradycyjnych sklepach nie oplaca sie kupowac gier na konsole, poniewaz jest
    na nie maly popyt i sklepy naliczaja duza marze. Lepiej kupic w UK - np.
    Game.co.uk lub przez Allegro. I wtedy ceny nie sa trzy razy wyzsze niz na PC
    (np. MW2 na PC ~100, na X360 ~150).

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 68. Data: 2010-05-27 11:56:56
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 27 maja 2010 13:37, Dysiek pisze:

> [...]
    > Game.co.uk lub przez Allegro. I wtedy ceny nie sa trzy razy wyzsze niz na PC

    Tak juz abstrahując, ale co do ceny. Bo cena za coś takiego jak gra, to
    czysta fantazja i rzecz całkowicie niematerialna. Taki dystrybutor gier
    ma komplet piłeczek aby żonglować. I może różne cuda i wedle fantazji robić.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 69. Data: 2010-05-27 14:17:47
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-05-26 15:03, kamil pisze:
    > Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?

    A moje pytanie dotyczyło OSa czy komputera?

  • 70. Data: 2010-05-27 14:23:27
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 25-05-2010 o 17:50 zenek napisał na pl.comp.pecet:

    > Grywalnosc PCta jest tragiczna w porownaniu do konsoli to dinozaur.

    Co to jest ta "grywalność" konsoli? Grywalne to mogą być gry, ale PCty?
    A co do dinozaurów..

    Xbox 360 z listopada 2005!?, procesor graficzny ATI klasy R500
    337 milionów tranzystorów (razem z pamięcią) 90nm
    RAM:512 MB GDDR3 współdzielonych przez procesor główny i układ graficzny
    48 zunifikowanych jednostek cieniowania pikseli
    8 ROP, 4x AA, taktowanie rdzenia/pamięci - 500/1400
    całkowita wydajność układu to 240 GFLOPS

    PlayStation 3 - architektura z listopada 2006r.
    układ graficzny klasy 7900GTX fajny był.. ze cztery lata temu :)
    300 mln. tranzystorów 90nm
    całkowita wydajność układu to 269 GFLOPS
    24PS 8VS nie zunifikowanych, 8 ROP
    taktowanie rdzenia/pamięci - 500/1300, RAM 256 MB GDDR3 22.4 GB/s.

    Średnia karta którą podałem w zestawie HD5750:
    1040 mln tranzystorów 40nm
    całkowita wydajność układu to 1008 GFLOPS
    720 zunifikowanych shaderów 16 ROP
    taktowanie rdzenia/pamięci - 700/4600, RAM co najmniej 512 MB GDDR5 72GB/s.
    Już o directX-ach, shadermodelach i silnikach nie będę pisał, bo to ze
    cztery generacje do przodu.
    Ogólnie wychodzi jakieś dwa i pół raza lepiej.

    Może wstrzymajcie się trochę z zachwalaniem tych konsol. Są już tak
    leciwe, że tylko patrzeć jak pojawi się coś nowego :)
    Widzę tylko jedną zaletę konsol. Gry są optymalizowane pod jeden konkretny
    układ. Lepsza obsługa nie musi być zaletą, bo może niektórych odmóżdżyć :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail