  • 51. Data: 2010-05-26 13:45:35
    Temat: Re: Jaki komp do Gier do 2500zł
    Od: zenek <z...@o...pl>

    NA upartego mozesz odpalic gierki z PCta na konsoli.

  • 52. Data: 2010-05-26 13:58:11
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Gry sa mniej wiecej w tych samych cenach te na plytach. A te online jak
    > napisalem wczesniej od 5 zeta. A osprzet USB taki sam jak do PCta.
    > Jedynie oryginalne pady z wibracjami sa drogie bo ponad stowke trzeba dac,
    > a te tanie kablowe to od 30zl.

    Będę dzisiaj w sklepie to popatrze z ciekawości. Kilka osób mi mówiło że
    wadą konsol są wysokie ceny gier. Od razu uprzedzam że interesują mnie ceny
    gier oryginalnych i bez żadnych kombinacji oraz wad prawnych :)

  • 53. Data: 2010-05-26 14:03:54
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "PesTYcyD" <p...@w...pl> wrote in message news:htggps$59e$1@news.onet.pl...
    > Dawniej kupowałem w Komputroniku z wygody, ale teraz może jest jakiś lepszy
    > sklepik. Ewentualnie może któryś z Wrocławskich sklepów (chodzi o ceny)?

    http://www.arest.pl/shop/index.php?inc=ofirmie
    polecam, tanio, we wroclawiu i zero problemow z naprawami
    (a wlasciwie wymianami) gwarancyjnymi

  • 54. Data: 2010-05-26 14:19:23
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 26-05-2010 o 15:03 kamil napisał na pl.comp.pecet:

    > Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?

    A co mnie to obchodzi. Może ma, może kupi, a może Wine?
    Nie jestem z Microsoftu, a to jest grupa sprzętowa :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 55. Data: 2010-05-26 14:21:00
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Santana pisze:

> [...]
    > wadą konsol są wysokie ceny gier. Od razu uprzedzam że interesują mnie ceny
    > gier oryginalnych i bez żadnych kombinacji oraz wad prawnych :)

    Heh na PS3 nie ma piratow i dlugo nie bedzie, w sklepie online mozesz
    kupic gre i grac az do znudzenia. Dodatkowa zaleta PS3 to ze jak kupisz
    w sklepie online to cena rozklada sie na 5 osob ktorym ja odsprzedasz.

  • 56. Data: 2010-05-26 14:55:14
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]
    > kupic gre i grac az do znudzenia. Dodatkowa zaleta PS3 to ze jak kupisz w
    > sklepie online to cena rozklada sie na 5 osob ktorym ja odsprzedasz.

    Hmm, ciekawa opcja :)

  • 57. Data: 2010-05-26 15:49:26
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Santana pisze:

    > Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Hmm, ciekawa opcja :)

    Szkoda ze microsyf tego nie wymyslil, w PSN kupujesz gre i mozesz ja
    instalnac na 5 konsolach.

  • 58. Data: 2010-05-26 16:06:29
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 26 maja 2010 15:03, kamil pisze:
    > Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?

    Nie rozumiem tego umoralniania.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 59. Data: 2010-05-26 16:11:04
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 26 maja 2010 16:19, WiesłaW pisze:

    > A co mnie to obchodzi. Może ma, może kupi, a może Wine?
    > Nie jestem z Microsoftu, a to jest grupa sprzętowa :)

    Ale na grupie widocznie inni są, co dostają kasę z Microsoftu za
    propagandę, lub osoby którzy wchodzą w rolę moralizatorów społeczeństwa,
    tfu.

  • 60. Data: 2010-05-26 16:16:37
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 26 maja 2010 10:53, kamil pisze:

    > "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message

    > Ilu znasz graczy konsolowych z duzym TV i kinem domowym, a ilu
    > pecetowych garbiacych sie przed 20" monitorkiem i plastikowymi
    > glosniczkami 2.1 na biurku?

    Oczywiście wszyscy gracze posiadających konjsole również posiadają kino
    domowe/ Oczywiście garbić się można przed monitorem komputerowym a przed
    TV już nie. A co do wielkości ekranu, 20" monitora to tyle samo co ponad
    30" TV. No chyba że usiądziesz z nosem przy TV. Co się zresztą często
    zdarza, dlatego może i poczucie wrażenia wielkości TV jest większe.