  • 41. Data: 2010-05-26 07:17:36
    Temat: Re: Jaki komp do Gier do 2500zł
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "lelec" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:60c8b7c1-fd27-408e-848a-

    Zaciekawił mnie też fakt, że ów pecet za 2k5 pln nie został wyposażony
    przez nikogo
    w ... system operacyjny (nie licząc linuxa, który dla gier nie
    stworzony, a jak ktoś twierdzi inaczej,
    niech mi wymieni 5 nowych tytułów z wersją na ten os).
    250 czy 350 pln za system operacyjny to nie jest jakaś straszna kasa,
    no i można przed znajomymi zaszpanować, hehe :).

    Ale po co jak można torrentem ściągnąć. Frajer jaki czy cuś ? ;)

  • 42. Data: 2010-05-26 07:18:14
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Grywalnosc PCta jest tragiczna w porownaniu do konsoli to dinozaur.

    Taaa. Pograj sobie w Lineage II na swojej konsoli .

  • 43. Data: 2010-05-26 08:53:54
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message news:htgstn$lb7$1@mx1.internetia.pl...

    > A po co podłączać konsole do TV i dokupywać pady?

    Ilu znasz graczy konsolowych z duzym TV i kinem domowym, a ilu pecetowych
    garbiacych sie przed 20" monitorkiem i plastikowymi glosniczkami 2.1 na
    biurku?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 44. Data: 2010-05-26 12:25:46
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 25-05-2010 o 13:34 PesTYcyD napisał na pl.comp.pecet:

    > Czołem,
    >
    > Trochę się pogubiłem w rynku pecetowym i proszę o poradę. Składam kompa
    > dla syna mojego kuzyna. Ich budżet to plus minus 2500 (może być z małą
    > górką) Komp jest w 100% do gier co można złożyć od podstaw w tej cenie?
    > Muszę się zmieścić z monitorem. Intel czy AMD, nvidia czy ATI jest mi
    > obojętne. Liczy się wydajność w grach.

    W ostatnim czasie ceny części komputerowych poszły nieźle w górę - pewnie
    przez tego dolara, dlatego 2500 zł to nie jest duża kwota na komputer dla
    gracza i to z monitorem. Spróbujmy jednak coś złożyć. We Wrocławiu masz
    bardzo przyzwoity sklep ProLine, z niego też cennik:

    Procesor AMD Athlon II x3 440 s.AM3 BOX 299,00
    Płyta główna Gigabyte GA-MA770T-UD3 PCI-E s.AM3 319,00
    Pamięć RAM GoodRam 2GB DDR3-1333 CL9 195,00
    Karta graficzna Sapphire HD5750 512MB 128 PCI-E GDDR5 429,00
    Dysk Twardy Samsung 500GB 16MB HD502HJ F3 sATA-2 175,00
    Obudowa Cooler Master Elite RC-330K-KKN1-GP - black 159,00
    Zasilacz Corsair CX400 CMPSU-400CXEU 400W 199,00
    Nagrywarka LiteOn DVDRW+- iHAS424 LS SATA OEM Black 89,00
    Do tego jakiś niedrogi monitorek np.
    LG 22 W2343T-PF LCD wide 635,00

    razem brutto: 2499,00
    No i nie za bardzo jest co zmienić. Można jakiś tańszy zasilacz i np
    lepszy procesor, można i lepszą grafikę, ale sporo brakuje:

    AMD Athlon II x4 630 s.AM3 BOX 389,00
    Fortron FSP400-60APN(85) 400W 159,00
    Cena zestawu: 2549,00 zł

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 45. Data: 2010-05-26 13:03:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "WiesłaW" <n...@u...poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > No i nie za bardzo jest co zmienić. Można jakiś tańszy zasilacz i np
    > lepszy procesor, można i lepszą grafikę, ale sporo brakuje:

    Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 46. Data: 2010-05-26 13:10:04
    Od: zenek <z...@o...pl>

    kamil pisze:

    > "WiesłaW" <n...@u...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?
    >

    > Pozdrawiam
    > Kamil

    Dlatego proponowalem konsole, ktora podlaczy do TV bo pewnie ma jakis
    LCD konsola 900-1200 zeta i za reszte dodatkowy osprzet czyli
    klawiatura mysz dodatkowe pady i gry.

  • 47. Data: 2010-05-26 13:16:24
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > Dlatego proponowalem konsole, ktora podlaczy do TV bo pewnie ma jakis LCD
    > konsola 900-1200 zeta i za reszte dodatkowy osprzet czyli klawiatura mysz
    > dodatkowe pady i gry.

    Czy to prawda że gry na konsole są sporo droższe niż na peceta? A jakie są
    ceny dodatkowego osprzętu?

  • 48. Data: 2010-05-26 13:23:26
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]

    > Fortron FSP400-60APN(85) 400W 159,00
    > Cena zestawu: 2549,00 zł

    Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?

    A kto nie gra na darmowym OSie ? :>

    M.

  • 49. Data: 2010-05-26 13:43:23
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Santana" <s...@i...pl> wrote in message

    > Czy to prawda że gry na konsole są sporo droższe niż na peceta? A jakie są
    > ceny dodatkowego osprzętu?

    Nie az tak duzo, zeby nie wystarczylo na spory zapas tytulow. Nie znam
    dokladnie polskich realiow, ale przy kupowaniu uzywek czy wymianie roznica
    cenowa PC-konsola nie ma wielkiego znaczenia. Z dodatkow przyda sie drugi
    pad do grania z kolegami i tyle, TV kazdy w domu raczej ma.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 50. Data: 2010-05-26 13:44:13
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Santana pisze:

    > Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy to prawda że gry na konsole są sporo droższe niż na peceta? A jakie
    > są ceny dodatkowego osprzętu?

    Gry sa mniej wiecej w tych samych cenach te na plytach. A te online jak
    napisalem wczesniej od 5 zeta. A osprzet USB taki sam jak do PCta.
    Jedynie oryginalne pady z wibracjami sa drogie bo ponad stowke trzeba
    dac, a te tanie kablowe to od 30zl.