  • 31. Data: 2010-05-25 16:56:30
    Temat: Re: Jaki komp do Gier do 2500zł
    Od: lelec <m...@g...com>

    On 25 Maj, 15:39, Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "PesTYcyD"

    > A co to ma wspólnego z kradzieżą?
    >
    > --
    > \------------------------/
    > |  K...@e...eu.org   |
    > |http://epsilon.eu.org/|
    > /------------------------\

    Co to za dyskusja jest? Jakieś przedszkole? Kradzież to kradzież i
    koniec!
    Internet nie jest anonimowy, a wy sobie chodzicie po pl.comp.pecet jak
    po głównym bulwarze
    miasta i chwalicie się, jak to kradniecie co popadnie. Myślicie, że
    ludzie lubią złodziei?
    Takim zachowaniem na pewno nie przysparzacie sobie autorytetu na
    grupie.

    Zaciekawił mnie też fakt, że ów pecet za 2k5 pln nie został wyposażony
    przez nikogo
    w ... system operacyjny (nie licząc linuxa, który dla gier nie
    stworzony, a jak ktoś twierdzi inaczej,
    niech mi wymieni 5 nowych tytułów z wersją na ten os).
    250 czy 350 pln za system operacyjny to nie jest jakaś straszna kasa,
    no i można przed znajomymi zaszpanować, hehe :).

    Ja nie z tych, co od razu kamienie rzucają; po prostu chciałem wam dać
    do myślenia!

    Serdeczne pozdrowienia

  • 32. Data: 2010-05-25 17:34:04
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > W PS3 online jest za darmo.

    Ale nie ma piratow. Na X360 sa piraty ale nie masz wtedy grania on-line.

    Dysiek

  • 33. Data: 2010-05-25 17:58:34
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces zenek <z...@o...pl> zwrócił błąd:

    > Jak kupisz starsza wersje PS3np to masz Linux na pokladzie i tez mozna
    > pisac soft klawiatura myszka i masz normalny komputer.

    Do pierwszej wizyty w serwisie. Potem nie da się już zainstalować
    linuksa. A taka wizyta będzie na pewno.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 34. Data: 2010-05-25 18:00:22
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 25 May 2010 19:58:34 +0200, Saiko Kila
    <f...@p...vqrn.arg.cy> wrote:

    >Do pierwszej wizyty w serwisie. Potem nie da się już zainstalować
    >linuksa. A taka wizyta będzie na pewno.
    Cholera, powiem to mojej, może się wtedy zepsuje ...
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 35. Data: 2010-05-25 18:08:25
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces vDon <v...@o...eu> zwrócił błąd:

    > Na naklejce czy rzeczywisty zmierzony?

    > Może ze starszymi technologicznie kartami a la GTX260. Przy nowszych
    > konstrukcjach wygląda to DUŻO lepiej i energooszczędniej. Dla przykładu
    > zużycie dla zestawu (jednostka główna bez monitora i peryferiów): Phenom
    > II x4 945 + HD5750 + 4 GiB RAM. Bez obciążenia (WWW, edycja tekstu) ~ 70
    > W, pełne obciążenie wszystkich rdzeni ~ 130 W, w grach 3D średnio 120 -
    > 140 W. Praktycznie nie sposób było w normalnej eksploatacji przekroczyć
    > 150 W, nawet chwilowo.

    Ja wiem czy tak dużo... GTX260 w wersji 55nm zjada mniej w idle, i
    niewiele więcej przy pełnym obciążeniu niż Radeon HD5770, będąc przy tym
    od tego Radeona trochę mocniejsza. Pytanie ile czasu komputer stoi na
    jałowym biegu a ile pracuje naprawdę (w sensie - gra).

    Osobiście jednak brałbym HD5850, tylko trochę pewnie budżet trzeba
    będzie zadłużyć.

  • 36. Data: 2010-05-25 18:17:25
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Saiko Kila pisze:
    > Proces zenek <z...@o...pl> zwrócił błąd:

    > Do pierwszej wizyty w serwisie. Potem nie da się już zainstalować
    > linuksa. A taka wizyta będzie na pewno.

    W jakim serwisie co ty pierdolisz ?

  • 37. Data: 2010-05-25 18:18:19
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> zwrócił błąd:

    > Cholera, powiem to mojej, może się wtedy zepsuje ...

    PS3 tamtej generacji były, są lub będą w serwisie :) Ale lepiej nie
    mówić, po co ktoś/coś ma się denerwować. Może zdążysz się pozbyć
    wcześniej i ktoś inny zaliczy serwis. Poza tym update firmware można
    robić bez serwisu, i nowy update usuwa tę możliwość, tzn. Other OS. Na
    pewno część ludzi zrobi to nieświadoma konsekwencji.

  • 38. Data: 2010-05-25 18:24:25
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces zenek <z...@o...pl> zwrócił błąd:

    > W jakim serwisie co ty pierdolisz ?

    Idź na inną grupę.

  • 39. Data: 2010-05-25 18:50:06
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "lelec"

    >Co to za dyskusja jest? Jakieś przedszkole? Kradzież to kradzież i
    >koniec!

    Dokładnie. A naruszenie praw autorskich to naruszenie praw autorskich.
    A nie kradzież, gwałt zbiorowy, czy ludobójstwo.

    >Internet nie jest anonimowy, a wy sobie chodzicie po pl.comp.pecet jak
    >po głównym bulwarze
    >miasta i chwalicie się, jak to kradniecie co popadnie.
    [...]
    >Ja nie z tych, co od razu kamienie rzucają; po prostu chciałem wam dać
    >do myślenia!

    Oczywiście.

    --
    `b K...@e...eu.org d'

  • 40. Data: 2010-05-25 19:09:43
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Saiko Kila pisze:
> [...]
    > robić bez serwisu, i nowy update usuwa tę możliwość, tzn. Other OS. Na
    > pewno część ludzi zrobi to nieświadoma konsekwencji.

    Tak a swistac zawija to firmware w sreberka.

    Jak nie wiesz to nie pierdol, tylko PS3 slim nie maja mozliwosci
    instalacji otherOS.