  • 21. Data: 2010-05-25 15:45:55
    Temat: Re: Jaki komp do Gier do 2500zł
    Od: vDon <v...@o...eu>

    zenek wrote:

    > Nie ma nic lepszego do gier dla dzieciakow jak konsola + TV 32'' lub
    > wiekszy i do tego z 4 pady. <cut> Pobor mocy PS3 np max 120W

    Na naklejce czy rzeczywisty zmierzony?

    > a Piec na
    > dzien dobry z grafika taka zeby mozna bylo pograc 200-300W

    Może ze starszymi technologicznie kartami a la GTX260. Przy nowszych
    konstrukcjach wygląda to DUŻO lepiej i energooszczędniej. Dla przykładu
    zużycie dla zestawu (jednostka główna bez monitora i peryferiów): Phenom
    II x4 945 + HD5750 + 4 GiB RAM. Bez obciążenia (WWW, edycja tekstu) ~ 70
    W, pełne obciążenie wszystkich rdzeni ~ 130 W, w grach 3D średnio 120 -
    140 W. Praktycznie nie sposób było w normalnej eksploatacji przekroczyć
    150 W, nawet chwilowo.

  • 22. Data: 2010-05-25 15:50:42
    Od: zenek <z...@o...pl>

    PesTYcyD pisze:
    > Ja wyrosłem na kopiowaniu kaset z grami na Atari 800XL ;) potem
    > kopiowało się dyskietki na Amigę, potem przyszedł PC i dalej się
    > kopiuje. Czym skorupka za młodu... ;)

    Grywalnosc PCta jest tragiczna w porownaniu do konsoli to dinozaur.

  • 23. Data: 2010-05-25 15:51:14
    Od: zenek <z...@o...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości grup
    >
    > Ludzie mający konsole nie używają piratów? To chyba jakaś nowość.

    No na ps3 nie ma piratow np.

  • 24. Data: 2010-05-25 15:54:06
    Od: zenek <z...@o...pl>

    PesTYcyD pisze:
    > Mają już desktopa i laptopy. To ma być komp tylko do użytku młodego. Z
    > tego co widziałem to zaczyna "zabawę" jakimiś prostymi programikami
    > graficznymi. Generalnie moim zdaniem lepiej kupić PC bo jest bardziej
    > wszechstronny. Konsola będzie tylko do gier a na PC jeszcze można coś
    > porzeźbić. Może odkryje w sobie duszę informatyka ;) Ja w jego wieku już
    > pisałem proste programiki w Basicu.

    Jak kupisz starsza wersje PS3np to masz Linux na pokladzie i tez mozna
    pisac soft klawiatura myszka i masz normalny komputer.

  • 25. Data: 2010-05-25 15:58:19
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 25 maja 2010 17:50, zenek pisze:
    > Grywalnosc PCta jest tragiczna w porownaniu do konsoli to dinozaur.

    Co masz na myśli pisząc grywalność i podaj jakies argumenty na ta tezę o
    tak dużej przewadze. Może masz na myśli mobilność ;) bo konsole łatwiej
    pożyczyć lub przenieść. Ale ja tam się nie znam na obecnych grach,
    dlatego jestem ciekaw.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 26. Data: 2010-05-25 16:00:28
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "zenek" <z...@o...pl> wrote in message news:htgrkj$6v8$2@news.onet.pl...

    > Grywalnosc PCta jest tragiczna w porownaniu do konsoli to dinozaur.

    Na konsoli nie pograsz w porzadne strategie, na pececie nie bedzie tyle
    zabawy w jakims prince of persia (chociaz mozna podlaczyc klocka do TV, kina
    domowego i kupic pada, pytanie po co). Do tego kazda platforma ma swoje
    exclusive'y, wady i zalety.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 27. Data: 2010-05-25 16:01:13
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości grup
    >
    > Ludzie mający konsole nie używają piratów? To chyba jakaś nowość.

    Po co odbierac sobie zabawe przez Live (fakt, w polsce drogie raczej dla
    dzieciaka w wieku szkolnym)?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 28. Data: 2010-05-25 16:02:11
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "zenek" <z...@o...pl> wrote in message news:htgrqu$6v8$4@news.onet.pl...

    > Jak kupisz starsza wersje PS3np to masz Linux na pokladzie i tez mozna
    > pisac soft klawiatura myszka i masz normalny komputer.

    I dzieciaka wyrzuacajacego ja przez okno po dwoch dniach walczenia z glupim
    sterownikiem drukarki.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 29. Data: 2010-05-25 16:10:36
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 25 maja 2010 18:00, kamil pisze:

    > na pececie nie bedzie tyle
    > zabawy w jakims prince of persia (chociaz mozna podlaczyc klocka do TV,
    > kina domowego i kupic pada, pytanie po co)

    A po co podłączać konsole do TV i dokupywać pady?

  • 30. Data: 2010-05-25 16:34:06
    Od: zenek <z...@o...pl>

    kamil pisze:

    > "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message

    > Po co odbierac sobie zabawe przez Live (fakt, w polsce drogie raczej dla
> [...]

    W PS3 online jest za darmo.