  • Data: 2010-05-27 14:46:14
    Temat: Re: Jaki komp do Gier do 2500zł
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Widzę tylko jedną zaletę konsol. Gry są optymalizowane pod jeden konkretny
    >układ. Lepsza obsługa nie musi być zaletą, bo może niektórych odmóżdżyć :)

    A ja widze wiecej zalet. Nie patrzysz na wymagania sprzetowe - bierzesz
    wszystko jak leci. Nie martwisz sie, ze gra ci nie pojdzie. Na konsoli nie
    ma przypadkow, ze pomimo spelniania wszystkich wymagan gra nie chodzi bo ma
    np. konfilkt z garta graf albo bugi albo nie wspolpracuje z systemem.
    Siedzisz wygodnie na kanapie i pykasz na ogromnym telewizorze a nie na LCD
    '19 czy '21. Wiekszosc gierek masz w jezyku angielskim bez nedznej
    lokalizacji (dodatkowy plus to nauka jezyka - ja podstawy lapalem wlasnie z
    gier i Cartoon Network). Komputery starzeja sie duzo szybciej, przy konsoli
    nie musisz upgrade-owac sprzetu. Mam PC i kiedys gralem tylko na nim. Od
    kiedy kupilem X360 blaszak sluzy jako maszyna do internetu, pisania, etc.
    ale nie do grania.

    Pozdrawiam
    Dysiek