  • Data: 2010-05-27 15:09:51
    Temat: Re: Jaki komp do Gier do 2500zł
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Się ich czepiasz.
    > Oni to świetnie wiedzą i nie podają np. rozdzielczości w których
    > grają a tylko przekątne telewizorów do których to można podłączyć
    > aby pograć w śmiesznej niskiej rozdzielczości.
    > W cenie gier tez kombinują porównując cenę nowej gry na PC z ceną
    > używanej na konsoli.

    Tak sie sklada, ze podalem ceny nowych gier i nie pisalem, ze gry na konsole
    sa tansze. Ale jezeli wie sie, gdzie kupowac to mozna ta roznice zniwelowac
    i zamiast placic 250 zaplacic 150 (wiecej jak na PC, ale nie tak znacznie).

    Co do grafiki - wyroslem na grach typu Duke Nukem 3D czy Doom, wiec naprawde
    je** mnie czy gra jest super zajebista graficznie czy tylko dobra. Wazne,
    zeby dawala frajde. Poziom grafiki na X360 calkowicie mnie satysfakcjonuje,
    a i przyjemniej pograc z kolegami na ogromnym LCD siedzac na kanapie niz
    samemu na LCD '20. Bo konsola ma jeszcze jedna fukcje, ktorej brak PC -
    sojalizacyjna. We dwoch czy trzech na PC raczej grac sie nie da (na jednym
    kompie w sensie i w jednym pokoju).

    Pozdrawiam
    Dysiek