  • 111. Data: 2009-02-05 09:07:25
    Temat: Re: Jaki kit wybrac?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > A jak sie ma Pentaxowy do Free?

    Z pentaksowego JPGi wychodzą wg.mnie tak samo jak z puszki. Jedyna
    zaleta to taka, że można 16bit tiffa wywołać do dalszej obróbki w PSie.
    Jednak do tej pory nie miałem PSa(a teraz mam PSE, ale działa na
    16bitach, przynajmniej częściowo), a GIMP nie wczytuje 16bitowych obrazów.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    "Jak podały Fakty TVN: W poniedziałek ma sie rozpocząć Miedzynarodowa
    Konferencja d/s Walki ze Spamem. Organizatorzy rozesłali główne

  • 112. Data: 2009-02-05 09:10:17
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > dodalem 4 zdjecie z canona - robione ze statywu na 5,6 , troche inny
    > balans bieli . Tak mniej wiecej wyglada ta scena przy poprawnym
    > sfotografowaniu w dobrych warunkach.
    > moze pozniej wprowadze jeszcze zdjecie z panasa ze statywu na
    > optymalnej przyslonie.
    > bedzie mozna porownac roznice.

    Dodaj prosze. Jestem bardzo ciekawy wyniku.

    > zdj 4 resizing i lekkie podostrzenie w resizingu , ale nieprzesadne.

    Oj, szkoda tego wyostrzania. Gorzej sie porownuje.

    --
    le

  • 113. Data: 2009-02-06 09:17:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Feb 2009, "Paweł W." wrote:

    > a GIMP nie wczytuje 16bitowych obrazów.

    Dla ścisłoci: wczytuje, jak najbardziej, tyle że tylko 8-bit (młodsze
    obcina). Jeśli istotna korekcja cieni jest zrobiona w programie
    do wywoływania RAW problem jest mniejszy.

    pzdr, Gotfryd