  • Data: 2009-10-28 17:32:00
    Temat: Re: Jaki kalendarz do synchronizacji z Nokia PC Suite?
    Od: "Jarek Czajka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "paranoix" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hc6ff0$nrq$1@news.onet.pl...
    > Witam grupowiczów,
    >
    > proszę o polecenie darmowego kalendarza, który w sposób automatyczny
    > mógłby się synchronizować z Nokią 6230 poprzez Nokia PC Suite (lub inny
    > program - zależy mi na automatyzacji procesu).
    >
    > MS Outlook odpada ze względu na koszt zakupu.
    >
    > Pozdrawiam

    Jeżeli masz Vistę lub "Siódemkę" to synchronizacja z wbudowanym "Kalendarzem
    systemu Windows" - działa bez problemów. Jeżeli inny - to Google Calendar
    ale przez funkcję "Mail for Exchange" - musisz sprawdzić czy 6230 obsługuje.
    Właściwie nie jest to synchronizacja przez PC Suite ale można ustawione
    spotkania wrzucić do kalendarza PCS

    Jarek