  • Data: 2009-10-29 15:55:35
    Temat: Re: Jaki kalendarz do synchronizacji z Nokia PC Suite?
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Oct 2009 18:34:17 +0100, Przemek napisał(a):

    > WG też mnie zmęczył, ale jak się wczytasz w jego tok myslenia,
    > to zdaje się mieć rację.

    Jednak nie jest to w najmniejszym stopniu odpowiedź
    na zadane pytanie. Pomoc w rozwiązaniu tkwiącego w
    pytaniu problemu - być może. Możemy dyskutować
    (gdzieś w podwątku, w innym wątku) o zasadach
    licencjonowania MS, jednak jako dygresja.

    Ja znam zasady licencjonowania, ba! jestem
    legalnym użytkownikiem MS O-ka
    (użytkownikiem?, licencję/e mam - nie używam)
    jednak z chęcią poznałbym alternatywy. To mnie
    przwiodło do tego wątku. Bicie piany ala WG
    mnie odwiodło ;)

    --
    pozdro
    poreba