  • Data: 2010-02-23 10:26:30
    Temat: Re: Jaki język?
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Warunek" <k...@t...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hm07mb$6sh$...@n...task.gda.pl...
    > oczywiście masz rację, pytanie czy piszesz to z przeświadczeniem,
    > że ja o tym nie wiem czy po prostu nie zrozumiałeś, że
    > dla osoby w młodym wieku, są rzeczy bardziej interesujące, niż
    > historia komputerów, programowania, pisanie helloworld.

    Dla niektórych osób w młodym wieku to interesujące są narkotyki, przemoc,
    przynależność do gangu. Albo taniec, zabawa, robienie makijażu przez 4
    godziny i wybieranie ciuszków przez kolejne 5. Albo po prostu piracenie
    wszystkiego co tylko można lub nie można. Daję tylko te mniej drastyczne
    przykłady.

    Czy w tym kontekście pisanie hellowordów jest aż tak nonsensowne? I to jako
    jedna z form akceptowalnej aktywności - czyli obok np. gry w piłkę i
    czytania poezji wybitnych twórców naszych?

    slawek