  • Data: 2010-05-18 09:23:38
    Temat: Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 18 May 2010 09:18:03 +0200, Marx napisał(a):

    > W dniu 2010-05-18 00:35, Marek pisze:
    > jak lubisz...
    > ja win2000 mialem na bodajze 3 roznych plytach, kilka razy zmienialem
    > grafiki nvidia/ati, chyba z 5 roznych procesorow, w sumie nie robilem
    > reinstalacji chyba przez 4 lata

    No to gratuluję wytrwałości i szczęścia :-D
    Z grafiką to pikuś - gorzej z płyta główną. Mi się w zasadzie nigdy nie
    udało. System mocno się z nią integruje. Albo niebieskie ekrany przy próbie
    wejścia w tryb awaryjny, albo w ogóle Windows robił się "ciemny" po zmianie
    płyty. Chyba ze 2x w sumie udała mi się taka wymiana bez reinstalki.
    Graj w totka :-)

    > Reinstalka systemu to mniej wiecej jak przeprowadzka :) czyli masakra,
    > konfigurowanie wszystkiego zajmuje chyba z 2 tygodnie...

    Zgadza się. Co prawda ja działam jak automat w takich sytuacjach. 24h
    zwykle mi wystarczą. Raz na pół roku do roku bez konkretnej awarii itp.
    reinstalowałem system po to aby przestał mulić. Nie wiem w czym rzecz lecz
    zawsze to bardzo zauważalnie pomagało. Niby ten sam Windows, te same łatki,
    ten sam soft. Do tego dbanie o defragmentację rejestru i dysku ... i
    kiszka. Nic nie poprawiało się. Reinstalka i komputer ożywa. Wiesz o co tu
    chodzić może?

    Właśnie mam przypadek laptopa do przetrenowania, który na XP startuje chyba
    z 10 minut. Nic nie było instalowane poza łatkami - zwykły soft biurowy.
    Kompaktowanie rejestru, defragmentacja nic nie dają. CPU tez niczym nie
    jest obciążone. Odpalenie IE trwa wieki. Laptop ma już ze 4 lata i miał 2
    reinstalki z tego samego powodu - za każdym razem znacznie to pomagało na
    jakiś rok. Masz jakiś patent na odmulenie komputera?