  • Data: 2010-05-11 07:56:42
    Temat: Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?
    Od: "latet" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez wiatraczkowego chłodzenia współczesnych procesorów jakoś nie widzę.
    > Superduper energooszczędny procek mający moc celerona 1GHz nie jest dla
    > mnie współczesnym procesorem (Atom).

    A skąd, mówię o zwykłych 2-rdzeniowych Core2Duo (4-rdzeniowych nie testowałem
    pod tym kątem), czy i7 32nm, które bez problemu działają bez wiatraków.
    Oczywiscie wymaga to nieco większego niż standardowy bloku radiatora (np. jakiś
    Scythe) i jakiegoś innego nawiewu na niego, ale może to być duży cichy wiatrak w
    obudowie, czy też dwa takowe.

    Ja najczęściej do C2D montuję taki:
    http://i00.twenga.com/informatyka/cooler-na-procesor
    /scythe-mugen-scinf-1000-p_454290vb.png
    ale z drobną modyfikacją - zdejmuję całkiem wentylator :)

    latet