  • Data: 2010-12-15 00:26:34
    Temat: Re: Jaki j?zyk - ceny?
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Dec 2010 01:19:20 +0100, "Grzegorz Niemirowski"
    <g...@p...onet.pl> wrote:

    >A zrobisz w nich szybko ładne GUI? W Delphi się mimo wszystko da.

    Nie. Wyglupiam sie. Ale dziwne mi sie wydaje ze czlowiek woli
    poslugiwac sie narzedziami z poprzedniej epoki zamiast nauczyc sie
    tego co jest uzywane teraz. W koncu C# nidlugo tez zacznie byc
    nieswiezy.

    Nowa fala to "functional programming", a glowni gracze to F# dla .NET
    i Scala dla JVM. Neidlugo nei bedzie mozna znalezc pracy jak sie tego
    nie bedzie znalo :)

    A.L.