  • 21. Data: 2011-06-18 18:53:27
    Temat: Re: Jaki internet do laptopa bez abonamentu
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Ale dla wielu zrodel nie ma grania on-line, tylko trzeba najpierw
    > sciagnac na lokalna pamiec - czyli wykonac kopie !

    A co to zmienia ? I tak trzeba załadować do pamięci.

    Prawa wynikają z ustawy a nie umów

  • 22. Data: 2011-06-19 08:17:14
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik niusy.pl napisał:

    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > A co to zmienia ? I tak trzeba załadować do pamięci.

    > Prawa wynikają z ustawy a nie umów

    Raczej z umów i z ustawy. Bo jest cos takiego jak np. FreeMusic, gdzie
    grajac nie trzeba ponosic zadncyh kosztow na ZAIKS i inne organizacje
    przest..... chroniace artystów, bo artysci sie chronia sami czy jakos tak ;)

  • 23. Data: 2011-06-19 09:51:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Jun 2011 20:53:27 +0200, niusy.pl wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A co to zmienia ? I tak trzeba załadować do pamięci.

    Teoretycznie nie, przynajmniej nie w calosci.
    Flash co prawda i tak zapisuje na dysk - ale jesli oficjalnie jest na
    YT wrzucony, to posiadacz praw autorskich sie z tym liczy.

    >Prawa wynikają z ustawy a nie umów

    Ta ustawa wyjatkowo niejasna, ale o ile mi sie wydaje to organizacje
    autorskie maja prawo tylko do utworow na ktore podpisali umowy.
    Przy innych moga tylko powiadomic policje.

    J.