  • 1. Data: 2011-06-10 20:11:53
    Temat: Re: Jaki internet do laptopa bez abonamentu
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-10 22:57, furi pisze:
    > Witam
    > Chce kupic jakis modem usb do laptopa, bez abonamentu bo potrzebuje tego
    > kilka razy w roku jak jestem w Polsce. Najlepsze co znalazlem to oferta
    > heya, 200 pln za zestaw, 20 pln za 100 Mb transferu. Czy jest az tak
    > zle? przy tej cenie za transfer kilka godzin odtwarzania muzy z youtuba
    > na imprezce bedzie kosztowalo kilkaset PLN. Czy to wszystko na co mozna
    > w Polsce liczyc? 100 Mb powinno ze zlotowke kosztowac a nie 20. Czy moze
    > jest jakis sensowny abonament ze 20 PLN miesiecznie z limitem pare Gb
    > przechodzacym z miesiaca na miesiac?

    A w jakim to kraju prepaidowe 100 MB kosztuje złotówkę?

  • 2. Data: 2011-06-10 20:24:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 10 Jun 2011 22:11:53 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > A w jakim to kraju prepaidowe 100 MB kosztuje złotówkę?

    A 2,20 może być?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2011-06-10 20:39:03
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-10 22:24, Waldek Godel pisze:

    > A 2,20 może być?

    dawaj

  • 4. Data: 2011-06-10 20:51:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 10 Jun 2011 22:39:03 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > dawaj

    http://threestore.three.co.uk/payg/dealsummary.aspx?
    offercode=DSLPP530&id=1183

    3 GB za 15 funtów, co w przeliczeniu daje 2,27 zł za 100 MB
    za 25 funtów jest 7 GB co daje 1,50 zł za 100 MB

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 6. Data: 2011-06-10 21:24:15
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    furi pisze:
> [...]
    > w Polsce liczyc? 100 Mb powinno ze zlotowke kosztowac a nie 20. Czy moze
    > jest jakis sensowny abonament ze 20 PLN miesiecznie z limitem pare Gb
    orange free na karte. poczytaj sobie regulamin. jak nie chcesz to masz:

    http://allegro.pl/internet-na-karte-orange-free-6-gb
    -5-miesiecy-i1653862873.html
    (posklejaj jak pocieło adres)
    37zł masz 6gb potem sim do smietnika.

    ToMasz

    PS 162mega za 1zł?

    PS2 modem bez simlocka dostaniesz w Playu za coś koło 120zł

  • 7. Data: 2011-06-10 21:33:37
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:

    > http://allegro.pl/internet-na-karte-orange-free-6-gb
    -5-miesiecy-i1653862873.html
    > (posklejaj jak pocieło adres)
    > 37zł masz 6gb potem sim do smietnika.

    Czy to legal czy jakis przekret?

  • 8. Data: 2011-06-10 21:37:38
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Mateusz pisze:

    -5-miesiecy-i1653862873.html

    > Czy to legal czy jakis przekret?
    legal. weź poczytaj regulamin mając na uwadze ze to Polska, kraj
    kombinatorów.
    zakup: karta OF-100zł =110 zł na koncie + 6GB
    sprzedaż: 110zł jako przelew sms (ok 75zł)
    sprzedaż: 6GB za 37zł

    ToMasz

  • 9. Data: 2011-06-10 21:42:34
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-10 22:51, Waldek Godel pisze:

    > http://threestore.three.co.uk/payg/dealsummary.aspx?
    offercode=DSLPP530&id=1183

    > 3 GB za 15 funtów, co w przeliczeniu daje 2,27 zł za 100 MB
    > za 25 funtów jest 7 GB co daje 1,50 zł za 100 MB

    Waldek - patrz mi prosto na usta. 100 MB za 2,27 zł, nie 7 GB za 150 zł
    czy coś zbliżonego.

  • 10. Data: 2011-06-10 21:47:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 10 Jun 2011 23:42:34 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    offercode=DSLPP530&id=1183

    > Waldek - patrz mi prosto na usta. 100 MB za 2,27 zł, nie 7 GB za 150 zł
    > czy coś zbliżonego.

    Fajne pytanie, szkoda, że zupełnie nie na temat.