  • 1. Data: 2011-06-11 08:49:57
    Temat: HTC Desire zwykły, S czy HD
    Od: "Grzegorz" <a...@p...onet.pl>

    Jakieś 2 tygodnie temu zapytałem o polecenie czegoś na zamianę z HTC Touch2
    (Win6.5) na coś z Androidem.

    Poszukałem i wybrałem 3 modele:
    HTC Desire HD (1400 zł)
    HTC Desire S (1600 zł)
    HTC Desire (900 zł)
    Ceny orientacyjne bazujące na Allegro / Ceneo.

    Z różnic które sobie wynotowałem:
    Foto
    HTC Desire HD - 8, autofocus, d-LED, video
    HTC Desire S - 5, autofocus, LED, stab
    HTC Desire - 5, autofocus, LED

    Pamięć (ROM / RAM):
    HTC Desire HD - 1500 / 768
    HTC Desire S - 1100 / 768
    HTC Desire - 512 / 576

    Wyświtlacz:
    HTC Desire HD - 4,3&quot;
    HTC Desire S - 3,7&quot;
    HTC Desire - 3,7&quot;

    Pytanie do znawców - czy jest jakaś istotna różnica w codziennym użytkowaniu? Na
    co dzień słucham muzyki i czytam www (2-3h), HTC Touch2 lubił się czasem
    przywiesić i pozacinać, stąd chęć lepszego modelu i wypróbowania Androida.
    Oczywiście baterię ładuję raz na 1-2 dni.

    Grzegorz

  • 2. Data: 2011-06-11 09:24:05
    Temat: Re: HTC Desire zwykły, S czy HD
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > przywiesić i pozacinać, stąd chęć lepszego modelu i wypróbowania Androida.
    > Oczywiście baterię ładuję raz na 1-2 dni.

    Desire sugerowalbym odrzucic ze wzgledu na znikama ilosc pamieci na
    aplikacje.

  • 3. Data: 2011-06-11 13:09:34
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    atm wrote:

    > Desire sugerowalbym odrzucic ze wzgledu na znikama ilosc
    > pamieci na aplikacje.

    Zdecydowanie popieram. Przy okazji potwierdzając
    że realnie do dyspozycji użytkownik ma coś ~koło
    110MB na aplikacje. W Desire Z dyponuje koło 1GB
    (z 1.5GB teoretycznego), HD winno mieć _realnie_
    (dla użytkownika) coś koło 1GB, a S 600-700 MB.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 4. Data: 2011-06-11 21:22:02
    Od: a...@...a.z.e.t.a.pl

    atm wrote:

    > Desire sugerowalbym odrzucic ze wzgledu na znikama ilosc pamieci na
    > aplikacje.

    desire hd - bateria zdycha po 12h (włączone wifi i bluetooth; niekoniecznie
    używane)

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 5. Data: 2011-06-11 21:39:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 11 Jun 2011 23:22:02 +0200, a...@...a.z.e.t.a.pl
    napisał(a):

    > desire hd - bateria zdycha po 12h (włączone wifi i bluetooth; niekoniecznie
    > używane)

    to wyłącz, użyj menedżera programów, wyłącz push w mailu, znajdź dobry ROM
    - wytrzyma 2 doby.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 6. Data: 2011-06-12 05:36:11
    Od: owp <o...@g...pl>

    > to wyłącz, użyj menedżera programów, wyłącz push w mailu, znajdź dobry ROM
    > - wytrzyma 2 doby.

    Ja bym radził nabrać przyzwyczajenia ładowania codziennie.
    Nawet Spicę ładowałem codziennie - parę prób przetrzymania kończyły się
    wyładowaniem w nieodpowiednim momencie :-)

  • 7. Data: 2011-06-12 09:32:59
    Od: a...@...a.z.e.t.a.pl

    Waldek Godel wrote:

    > to wyłącz, użyj menedżera programów, wyłącz push w mailu, znajdź dobry ROM
    > - wytrzyma 2 doby.

    Dobry kawał... uśmiałem się.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 8. Data: 2011-06-12 10:22:23
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik wrote:

    > desire hd - bateria zdycha po 12h (włączone wifi i bluetooth;
    > niekoniecznie używane)

    wywal wadliwie napisane aplikacje lub zredukuj
    liczbę aplikacji, to nie jest normalny wynik.
    Nawet jeśli brać poprawkę na hektary ekranu..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 9. Data: 2011-06-12 11:38:19
    Od: a...@...a.z.e.t.a.pl

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:

    > wywal wadliwie napisane aplikacje lub zredukuj
    > liczbę aplikacji, to nie jest normalny wynik.
    > Nawet jeśli brać poprawkę na hektary ekranu..

    Gdybym tylko wiedział, które są wadliwe (o ile w ogóle są na tym telefonie
    bo w sumie appów z store jest niewiele) - kolejna bolączka androidów, kupa
    śmiecia bez widocznych cech śmieciowości :-/

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 10. Data: 2011-06-12 11:40:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Jun 2011 13:38:19 +0200, a...@...a.z.e.t.a.pl
    napisał(a):

    > Gdybym tylko wiedział, które są wadliwe (o ile w ogóle są na tym telefonie
    > bo w sumie appów z store jest niewiele) - kolejna bolączka androidów, kupa
    > śmiecia bez widocznych cech śmieciowości :-/

    Nie androida, a pomysłu na sklep z aplikacjami i parciem właściciela sklepu
    na konkurencję w liczbie aplikacji.
    Ale na to też jest sposób, w sumie nie taki skomplikowany.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan