    From: "Piotr B. [pb2004]" <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki free anty-vir polecacie?
    Date: Tue, 11 Jun 2013 18:19:31 +0000 (UTC)

    Piotr Rezmer <p...@b...pl> wrote:

    > Dlaczego tak duży nacisk kładziesz na javę? Jeśli chodi o aplikacje
    > desktopowe to jest to mały odział w rynku. Jeśli zaś o aplikacje www to
    > też niewiele aplikacji korzysta z appletów.

    Nieaktualnay plugin Javy w przeglądarkach jest źródlem większości
    infekcji malware przy przeglądaniu stron www[1]. Praktycznie każdy
    exploit pack najpierw serwuje exploity luk Javy bo one zapewniają
    największe prawdopodobieństwo udanego uruchomienia kodu malware na
    prawach użytkownika z pominięciem piaskownic przeglądarek. Do niedawna
    Java była najłatwiejszym wechikułem do instalacji malware w systemie bez
    wiedzy użytkownika.

    1.
    http://blogs.technet.com/b/mmpc/archive/2013/05/12/u
    pdated-data-shows-prevalence-of-java-malware-in-2012
    .aspx
    --
    Piotr Borkowski