    From: Piotr Rezmer <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki free anty-vir polecacie?
    Date: Tue, 11 Jun 2013 19:03:38 +0200

    (c)RaSz pisze:

    > Kto co używa, i może polecić?

    Przez rok używałem AdAware. Dziś wyrzuciłem bo okazało się że to własnie
    on był przyczyną zamarzania komputera. Przykładowo po restarcie maszyny,
    proces SBAMsvc.exe potrafił zająć czas procesora na 40 minut (średnie
    obciążenie procesora core i5 520M - pomiędzy 50 a 100 %). Okazuje się,
    że problem z obciążaniem CPU jest znany od długiego czasu (pierwsze
    wzmianki 4 lata temu). Do dziś nie ma poprawki.

    Teraz zainstalowałem Comodo Internet Security wersję darmową. Zobaczymy
    jak sobie poradzi

    pozdrawiam
    Piotr